Νέα παράταση 6 μηνών για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ

Την εφαρμογή της διαδικασίας για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μεταθέτει εκ νέου, για έξι επιπλέον μήνες, η κυβέρνηση με τροπολογία του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής Νίκου Παππά.

Συγκεκριμένα, η εφαρμογή του μέτρου αναβάλλεται έως την 1η Απριλίου 2017, έναντι 1/10/2016 που ίσχυε μέχρι σήμερα.

Μέχρι τότε θα εξακολουθεί να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζόμενων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ, καθώς και η δυνατότητα τιμολόγησης στις διαφημιστικές εταιρίες που μεσολαβούν.

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, η νέα παράταση κρίθηκε αναγκαία καθώς οι προθεσμίες που δόθηκαν παρά τις παρατάσεις αποδείχτηκαν ιδιαίτερα ασφυκτικές για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον διαφημιστικό τομέα και είναι ακόμα σε εξέλιξη διαβούλευση του σχεδίου νόμου «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου».

Η τροπολογία κατατέθηκε σε νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης για την εναρμόνιση του εθνικού δικαίου με κοινοτική οδηγία για την ίση μεταχείριση στο χώρο εργασίας ασχέτως φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής, το οποίο θα εισαχθεί προς ψήφιση στη Βουλή πιθανότατα την επόμενη εβδομάδα.
Πηγή: skai.gr - Ναντίν Χαρδαλιά