Με τη νέα συλλογική σύμβαση, μειώνονται δραστικά οι δευτερεύουσες απολαβές των μηχανοδηγών και του προσωπικού κίνησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς είτε καταργούνται είτε τροποποιούνται αρκετά επιδόματα.
Ο στόχος για τον ΟΣΕ, όπως προβλέπεται και από το νόμο για την εξυγίανση του Οργανισμού, είναι η μείωση του κόστους μισθοδοσίας στα 122,5 εκ.€ το 2011 από τα 234,7εκ.€ το 2010.
Αντίστοιχα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το ζητούμενο είναι το κόστος μισθοδοσίας να διαμορφωθεί στα 48,5 εκ.€ το 2011 από τα 93 εκ.€ που ήταν το περασμένο έτος (2010).
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να συσταθεί επιτροπή που θα αποφανθεί ποιοι είναι οι εργαζόμενοι που δικαιούνται το ανθυιγεινό και το επικίνδυνο επίδομα.
Πηγή: Αχιλλέας Τόπας
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.