Η νέα πελατοκεντρική στρατηγική θα κάνει ακόμα πιο απλή, διαισθητική, ποιοτικότερη και ολοκληρωμένη τη συνολική αγοραστική εμπειρία του χρήστη με το «πολυτελές» brand της Burberry. Άλλωστε, σε μια εποχή όπου ο πελάτης αναμένει ότι σε κάθε σημείο επαφής (Touchpoint) θα μπορεί να απολαμβάνει όλες τις υπηρεσίες τη στιγμή που αυτός τις επιθυμεί «εδώ και τώρα», δεν μπορείς πια να επιχειρηματολογήσεις «Θα σε ενθουσιάσω – μαγνητίσω άμεσα, αλλά περίμενε να αποκτήσεις τα επιθυμητά ρούχα σε έξι μήνες από τώρα» (βλέπε το παραπάνω χρονοδιάγραμμα της Burberry). Ως εκ τούτου, την πρακτική της Burberry θα ακολουθήσουν και άλλοι επώνυμοι σχεδιαστές ενώ αυτή θα αναδιαμορφώσει το επιχειρηματικό μοντέλο της Moda Operandi (Moda Operandi: «Πρόσβαση στην πασαρέλα» μέσω προπαραγγελίας).
Η Burberry έχει αναπτύξει όσο κανείς άλλος οίκος μόδας διάφορες καινοτόμες υπηρεσίες, στοχεύοντας στο άριστο «πολυτελές» ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Πηγή: neoecommerce / Ευστάθιος Ιντζεΐδης , INTZEIDIS Consulting
Η Burberry έχει αναπτύξει όσο κανείς άλλος οίκος μόδας διάφορες καινοτόμες υπηρεσίες, στοχεύοντας στο άριστο «πολυτελές» ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Πηγή: neoecommerce / Ευστάθιος Ιντζεΐδης , INTZEIDIS Consulting
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.