Πολλαπλά βραβεία της Hyundai στο «Cannes Lions»

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν αντιστέκονται σε οποιαδήποτε πρόκληση προκειμένου να τονίσουν τη δημιουργικότητα τους πέρα από τον τομέα της κατασκευής ασφαλών και ανθρωποκεντρικών οχημάτων. Μια τέτοια πρόκληση αξιοποίησε και  η  Hyundai Motor με τη συμμετοχή της στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας 2015 “Cannes Lions” που της απέφερε τρία χάλκινα λιοντάρια στις κατηγορίες Τεχνική Ταινιών, Αμεσότητα και Εξωτερική παραγωγή. Η παγκόσμια αυτή εκδήλωση είναι η μεγαλύτερη γιορτή της δημιουργικής εργασίας σε παγκόσμιο επίπεδο που αλλάζει το τοπίο των επικοινωνιών.
Τι ακριβώς παρουσίασε η Hyundai στα “Cannes Lions” . Δημιούργησε μια καμπάνια που αφηγείται την ιστορία του πώς η Hyundai Motor έστειλε ένα μήνυμα από ένα 13 ετών κορίτσι στον αστροναύτη πατέρα της. Στο βίντεο της καμπάνιας, 11 οχήματα Hyundai Genesis γράφουν ένα τεράστιο μήνυμα, που καλύπτει περίπου 5,55 km2, στην Delamar Dry Lake της Νεβάδα - μια εικόνα όπου ο πατέρας του κοριτσιού ήταν σε θέση να αντιληφθεί από το Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Με την έναρξη προβολής στις 13 Απριλίου του τρέχοντος έτους, η καμπάνια της Hyundai Motor υπήρξε κέντρο προσοχής για μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) σε όλο τον κόσμο προσελκύοντας περισσότερα από 65 εκατομμύρια views στο YouTube (https://youtu.be/3EOAXrTrsOE), με το AdWeek να κατάσσει την ταινία Νο1 ταινία στη λίστα της με τις 10 πιο δημοφιλείς  διαφημίσεις στο YouTube το μήνα Απριλιο.
Επιπλέον, το βίντεο της καμπάνιας μεταδόθηκε περισσότερες από 800 φορές στα Εθνικά Τηλεοπτικά κανάλια των Ηνωμένων Πολιτειών (US) όπως τa ABC, Fox TV, και NBC, καθώς επίσης προβλήθηκε σε πολλά υψηλού προφίλ έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων των Times, People και Forbes. 
Το βραβείο «Lions» ακολούθησε μετά το 3ο Βραβείο που απονεμήθηκε τον περασμένο μήνα στην ταινία στην κατηγορία «File : Use of Medium» στα 2015 New York Festivals World’s Best Advertising Awards.
Τώρα στην 62η χρονιά του, το “Lions International Festival of Creativity” αναγνωρίζει την εξέχουσα επικοινωνία της μάρκας σε 17 κατηγορίες, που καλύπτει από την παραδοσιακή εκτύπωση, την τεχνική κινηματογράφου και το σχεδιασμό του προϊόντος. 
Η εκδήλωση στις Κάννες της Γαλλίας, προσέλκυσε φέτος περισσότερους από 10.000 εκπροσώπους από 90 χώρες και έλαβε πάνω από 37.000 δημοσιεύσεις.

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης