Η Kosmocar Audi απέσπασε το Χρυσό βραβείο στα Sales Excellence Awards 2015

Tην ανώτατη διάκριση του χρυσού βραβείου για την εξαιρετική της επίδοση στην εξυπηρέτηση του πελάτη στις πωλήσεις, στην κατηγορία καινοτομία στις πωλήσεις & πελατοκεντρικότητα απέσπασε η Kosmocar Audi στα Sales Excellence Awards 2015. Στην τελετή απονομής των βραβείων που διοργανώνει το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ), και στην οποία παρευρέθηκαν πάνω από 500 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς από τις μεγαλύτερες εταιρείες όλων των επιχειρηματικών κλάδων στην χώρα μας, παρουσιάστηκαν και βραβεύθηκαν οι πρακτικές και οι εταιρείες εκείνες που διακρίθηκαν στις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων, μέσω της αδιάβλητης διαδικασίας, που θεσμοθέτησε το ΙΠΕ.

Οι υποψηφιότητες αξιολογούνται, μέσω ειδικής διαδικασίας,  η οποία θεσμοθετήθηκε από το ΙΠΕ, και η  κριτική επιτροπή  αποτελείται από μέλη του ΔΣ του ΙΠΕ, υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς και καθηγητές Ελληνικών & ξένων Πανεπιστημίων. 

Τα κριτήρια αξιολόγησης βάσει των οποίων η επιτροπή ψήφισε ήταν τα ακόλουθα:

• Αποτελέσματα ποιοτικά & ποσοτικά / οφέλη της υποψηφιότητας (50% βαρύτητα)
• Καινοτομία / πρωτοτυπία της υποψηφιότητας (15% βαρύτητα)

• Best Practices / μεθοδολογία που ακολουθήθηκε (15% βαρύτητα)

• Πληρότητα / ποιότητα του κειμένου υποψηφιότητας (20% βαρύτητα)

Το βραβείο για την Kosmocar Audi παρέλαβε ο κος Δημήτρης Καββούρης (φωτό) Δ/ντής Πωλήσεων και Μarketing και αφού ευχαρίστησε το ΙΠΕ και τα μέλη της κριτικής επιτροπής δήλωσε τα ακόλουθα:

«Η καινοτομία και η πελακοκεντρικότητα είναι μέρος του DNA της Audi. Παραλαμβάνουμε αυτό το βραβείο εκ μέρους της ομάδας πωλήσεων της Αudi και του δικτύου εξουσιοδοτημένων εμπόρων της Kosmocar που πουλάνε καθημερινά τα προϊόντα μας  προσφέροντας μια κορυφαία εμπειρία αγοράς σε όσους περνούν το κατώφλι της μάρκας μας».

Η KOSMOCAR A.E, ως εισαγωγέας μιας πολυτελούς μάρκας αυτοκινήτων όπως η AUDI, έχει ως βασικό πυλώνα της στρατηγικής της, την ικανοποίηση του  πελάτη σε όλα τα επίπεδα. Υπό το πρίσμα αυτό, έχει εξελίξει δομές και διαδικασίες που προάγουν αυτό το αποτέλεσμα στον υπέρτατο βαθμό με στόχο τον ενθουσιασμό και την πιστότητα του πελάτη AUDI.

Η αποτελεσματικότητα  αυτής της προσέγγισης αντικατοπτρίζεται στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών που διεξάγει σε συνεχή βάση πανευρωπαϊκά η κατασκευάστρια εταιρία AUDI A.G. στην οποία κατατάσσει την KOSMOCAR AUDI στην 3η θέση ανάμεσα σε 25 χώρες της Ευρώπης. Την αξία της επίδοσης υπογραμμίζει το γεγονός ότι έχει πραγματοποιηθεί εν μέσω οικονομικής κρίσης που έχει πλήξει σφοδρά τον κλάδο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Είναι  δε αποτέλεσμα συντονισμένων ενεργειών την τελευταία δεκαετία. 

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης