Στον τρίτο διαγωνισμό, επελέγησαν οι δύο εταιρείες, Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος ΑΕ και Ιγνάτιος Σπανόπουλος ΑΕ που ανέλαβαν την ευθύνη μεταφοράς τους, η οποία θα λάβει «σάρκα και οστά» μόλις κατατεθούν και τα τελευταία αναγκαία έγγραφα στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιώς.
Ύστερα από συνεχείς «μάχες» με τη γραφειοκρατία, δικαστικές συγκρούσεις με τις πλοιοκτήτριες εταιρείες (κάθε σκάφος ανήκε σε διαφορετική εταιρεία και όλες στον Γεράσιμο Αγούδημο) που έφθασαν ώς το ΣτΕ και δύο άγονους διαγωνισμούς οι άνθρωποι του ΟΛΠ αισιοδοξούν ότι κέρδισαν το στοίχημα να απομακρυνθούν τα εγκαταλελειμμένα πλοία, πηγές ρύπανσης, αλλά και ενδεχόμενου ατυχήματος, από το λιμάνι του Πειραιά.
Πηγή: Πηγή: Καθημερινή της Κυριακής
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.