Στη Σουηδία άνοιξε το πρώτο ψιλικατζίδικο, χωρίς προσωπικό!

Ειδικότερα, οι πελάτες λαμβάνουν πρόσβαση στο κατάστημα εφόσον έχουν πραγματοποιήσει την εγγραφή τους στην υπηρεσία, ενώ σε αυτό εισέρχονται μέσω μιας κινητής εφαρμογής. Στη συνέχεια αυτοί σκανάρουν με το κινητό τους τις αγορές τους ενώ η μηνιαία απόδειξη των αγορών τους αποστέλλεται στην οικία τους ή χρεώνεται αντίστοιχα ο τραπεζικός λογαριασμός τους.

Στο συγκεκριμένο ψιλικατζίδικο, όπου προς το παρόν τουλάχιστον, το γέμισμα των ραφιών πραγματοποιείται από τον ιδιοκτήτη και όχι από τη νέα γενιά ρομπότ, οι καταναλωτές μπορούν τα βρουν τα απαραίτητα μικροπράγματα για την καθημερινή ζωή όπως γαλακτοκομικά, ψωμί, ζάχαρη, κονσέρβες, αναψυκτικά και πάνες. Βέβαια για λόγους ασφαλείας αλλά και για νομικούς λόγους, σε αυτό δε διατίθενται τσιγάρα, φάρμακα και αλκοολούχα ποτά.
Το παραδοσιακό λιανεμπόριο βρίσκεται σε φάση αναδιαμόρφωσης, ενώ το κινητό τηλέφωνο θα αποτελεί στο μέλλον το πιο σημαντικό κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες καθώς αυτό θα χρησιμοποιείται ως έξυπνος «ψηφιακός» πωλητής (δείτε τις πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου).

Εκτός των παραπάνω, η επανάσταση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο θα μεταβάλλει το προφίλ των εργαζομένων στο λιανεμπόριο. Σε αυτή τη νέα αγορά του μέλλοντος, το επάγγελμα του ταμία θα εξαλειφθεί, μια για πάντα!

Πηγή: neocommerce.gr /Ευστάθιος Ιντζεΐδης ,Director Media και Ε-Business στην INTZEIDIS Consulting με ειδικότητα σε θέματα βιομηχανίας των ΜΜΕ και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. 
Πηγή: skai.gr