«Είναι στο χέρι μας να έχουμε μια καλή χρονιά», τόνισε ο Ζεσουάλντο Φερέιρα στους ποδοσφαιριστές, που η ανάγκη για νίκη στο προσεχές παιχνίδι με την Ξάνθη, τους οδήγησε πρωτοχρονιάτικα στην Παιανία. Ιδιαίτερο βάρος στην τακτική έριξε ο Πορτογάλος, ατομικό για Καντέ, Σιμάο, Πετρόπουλο, Σεϊταρίδη.

Ευχές και ντόπες Φερέιρα

«Εύχομαι καλή χρονιά και υγεία σε εσάς και τις οικογένειες σας. Ελπίζω το 2011 να μας φέρει τίτλους, όμως πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι τα πάντα εξαρτώνται από εμάς και μόνο. Στο χέρι μας είναι να κάνουμε το 2011 μια πολύ καλή χρονιά για εμάς», είπε στους παίκτες ο Πορτογάλος τεχνικός.

Διαβάστε τη συνέχεια στο woop.gr
Πηγή: skai.gr
0 0 Bookmark

Απόρρητο