«Ήταν τόσο πολλά τα μηδενικά που δεν μπορούσα να καταλάβω τι ποσό... χρωστούσα» δήλωσε. Η ανησυχία της εντάθηκε, όταν οι υπάλληλοι της τηλεφωνικής εταιρείας Bouygues Telecom τής είπαν ότι δεν μπορούσαν να τροποποιήσουν τον υπολογισμένο από κομπιούτερ λογαριασμό και να σταματήσουν τη... χρέωση του τραπεζικού της λογαριασμού!
Χρειάστηκαν τηλεφωνήματα επί τηλεφωνημάτων από την Solenne, που δικαιολογημένα βρέθηκε σε κατάσταση υστερίας, ώστε η τηλεφωνική εταιρεία να παραδεχθεί τελικά ότι ο λογαριασμός ήταν... 117,21 ευρώ...
Η Bouygues Telecom δήλωσε ότι το μπέρδεμα οφείλεται σε εκτυπωτικό λάθος και «παρανόηση» μεταξύ της γυναίκας και των υπαλλήλων του τηλεφωνικού κέντρου, και όχι σε ενδεχόμενες... κλήσεις στο υπερπέραν.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.