Τεχνολογικά προηγμένη καταγραφή της κίνησης

Βελτιωμένη κίνηση των ζώων στα video games και στις ταινίες κινουμένων σχεδίων υπόσχονται οι επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Bradford οι οποίοι παρουσίασαν τη δουλειά τους στο βρετανικό φεστιβάλ επιστήμης. 

Η μέθοδος που χρησιμοποιείται βασίζεται στη συνεργασία της επιστήμης της βιολογίας και των υπολογιστών, μια μίξη που αρχικά έκανε την εμφάνισή της ως εκπαιδευτική μέθοδος βοήθειας των φοιτητών κτηνιατρικής.

Παραδοσιακά, η τεχνική της ψηφιακής καταγραφής της κίνησης χρησιμοποιείτο για τον άνθρωπο.Τα ζώα μέχρι τώρα συνήθιζαν να δημιουργούνται από τους εικονογράφους. Κάποιες φορές όμως, οι νόμοι που διέπουν τους ζωντανούς οργανισμούς δυστυχώς δεν μπορούν να κατανοηθούν πλήρως και γι’ αυτό συχνά γίνονταν λάθη.

Τέτοια λάθη μπορεί να οδηγήσουν ένα έργο στη μετατόπιση του ενδιαφέροντος του θεατή, από την υπόθεση της ιστορίας, στην παράξενη και καθόλου αληθοφανή κίνηση του ζώου.

Η κίνηση των ανθρώπων, ζώων, αντικειμένων καταγράφεται υποβοηθούμενη ενός συστήματος led το οποίο τοποθετείται στην κάμερα. Το αντικείμενο, ή ο ζωντανός οργανισμός που είναι υπό εξέταση, πρέπει να φοράει κάποια αντανακλώμενα ρούχα ώστε να μπορεί να μπει σε ένα πλαίσιο και να καταγραφεί τεχνολογικά. 
Πηγή: skai.gr