Κλείσιμο

Αγορές προϊόντων μέσω Twitter

Ρόλο e-shop αναλαμβάνει το Twitter, καθώς στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού οι καταναλωτές θα μπορούν από σήμερα να αγοράσουν διάφορα προϊόντα μέσα από το κοινωνικό δίκτυο, χρησιμοποιώντας ειδικά hashtag. Τα προϊόντα αυτά είναι επιλεγμένα και προσφέρονται μέσω του Twitter σε χαμηλότερες τιμές απ’ ό,τι στο εμπόριο.

Η είσοδος του Twitter στον χώρο του e-commerce γίνεται σε συνεργασία με την American Express. Οι πελάτες της θα μπορούν να δηλώσουν ποιο προϊόν επιθυμούν, γράφοντας ένα μήνυμα με το κατάλληλο hashtag. Τότε θα λάβουν ένα μήνυμα από τον λογαριασμό @AmexSync, αλλά και ένα e-mail από την American Express.

Αν απαντήσουν στο e-mail σε 15 λεπτά, αυτό σημαίνει ότι επιβεβαιώσουν την αγορά τους. Σε αυτή την περίπτωση, θα χρεωθεί το ανάλογο ποσό στον λογαριασμό τους και θα δρομολογηθεί η μεταφορά των προϊόντων στη διεύθυνσή τους.

Εκτός από το να διαθέτει κανείς πιστωτική κάρτα της American Express, η μόνη άλλη προϋπόθεση είναι να έχει παραμείνει δημόσιος ο λογαριασμός του στο Twitter, δηλαδή τα μηνύματά του να είναι ορατά σε όλους τους χρήστες της πλατφόρμας. Έτσι, εκτός από τις πωλήσεις των προϊόντων τους, το επιπλέον όφελος που έχουν οι εταιρείες που συνεργάζονται με το Twitter και την American Express είναι η διαφήμισή τους μέσα από το κοινωνικό δίκτυο.

Στα πρώτα προϊόντα που διατέθηκαν συγκαταλέγονται το Kindle Fire της Amazon, μία βιντεοκάμερα Sony Action και το Xbox 360 της Microsoft.

To Twitter δεν είναι το μόνο που πειραματίζεται με τις online αγορές, καθώς πριν από λίγο καιρό και το Facebook λανσάρισε το Facebook Gifts, μία υπηρεσία υπηρεσία αποστολής πραγματικών δώρων.
Πηγή: skai.gr