Ένταση στο κέντρο της Αθήνας
Επεισόδια σημειώνονται επί της πλατείας Συντάγματος, όπου κάποια άτομα πετούν συνεχώς βόμβες μολότοφ, με τους άντρες των ΜΑΤ να απαντούν με περιορισμένη χρήση χημικών και χειροβομβίδων κρότου λάμψης.

Ταυτόχρονα ένταση προκλήθηκε πριν από λίγο μεταξύ των εργαζομένων-μελών της ΠΟΕ-ΟΤΑ και ανδρών της Αστυνομίας.

Ο μεγάλος όγκος διαδηλωτών βρίσκεται στην οδό Ερμού, γύρω από το Υπ.Οικονομικών, αλλά και επί της Γεωργίου Α’.
Πηγή: skai.gr
0 0 Bookmark

Απόρρητο