Ο κ. Γκράτσος χαρακτήρισε ως απαραίτητη τη συγκεκριμένη ρύθμιση, σημειώνοντας ότι ο τύπος της νομοθετημένης σύμβασης όπως και η παρεχόμενη ασφάλεια στα λιμάνια θα πρέπει να είναι κατάλληλα για να εκδηλωθεί ενδιαφέρον, από μεγάλες εταιρείες, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν τα λιμάνια ως βάση για τις κρουαζιέρες (homeporting). Τα πολλά έσοδα για την Ελλάδα θα είναι από το homeporting και όχι από τις προσεγγίσεις, τόνισε ο κ. Γκράτσος.
Ο πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου τόνισε, επίσης, ότι για να ενισχυθεί η ανάπτυξη στα νησιά, ο ΦΠΑ θα έπρεπε να ήταν ενιαίος, 13% για οχήματα και επιβάτες στα εισιτήρια της ακτοπλοΐας.
Αναφερόμενος στα ελληνικά επαγγελματικά σκάφη αναψυχής, τόνισε ότι θα πρέπει να γίνουν ανταγωνιστικά, αλλιώς θα πληθαίνουν τα αντίστοιχα ξένα στις ελληνικές θάλασσες με αφετηρία την πατρίδα τους. Αν είχαμε σωστή πολιτική, θα είχαμε χιλιάδες περισσότερα σκάφη αναψυχής, ελληνικά και ξένα, ελλιμενισμένα σε πολλές ελληνικές μαρίνες και θα δημιουργούνταν πολλές χιλιάδες επιπλέον θέσεις εργασίας, πρόσθεσε.
Από την πλευρά του, ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας Γιάννης Διαμαντίδης τόνισε ότι η κρουαζιέρα, η ιστιοπλοΐα (yachting) και η επιβατηγός ναυτιλία είναι διαρκώς μέσα στις προτεραιότητες της πολιτικής που ασκείται στο υπουργείο, ενώ πρόσθεσε ότι η Ελλάδα μπορεί να γίνει ο καταλύτης ανάπτυξης για όλες τις χώρες της ανατολικής Μεσογείου.
Σημειώνεται ότι το συνέδριο για το Θαλάσσιο Τουρισμό, στις 21 και 22 Ιουνίου, θα εξετάσεις τις προοπτικές που παρουσιάζονται για τις τρεις συνιστώσες, την κρουαζιέρα, την ιστιοπλοΐα και την επιβατηγό ναυτιλία.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.