Η Ελλάδα έγινε διεθνές brand name στον τουρισμό

«Η Ελλάδα έχει γίνει brand name («σήμα κατατεθέν») στο εξωτερικό και πάμε καλά» επισήμανε στον ΣΚΑΪ η διευθύντρια του Singature Travel και μέλος του ΔΣ του συνδέσμου ταξιδιωτικών πρακτόρων Μαρία Αλιφραγκή.

«Περιμένουμε την εξέλιξη του καλοκαιριού για να δούμε τις πληρότητες» πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία.

Η κ. Αλιφραγκή ανέφερε ακόμη ότι οι κρατήσεις ρώσων τουριστών από το 2012 στο 2013 είχαν αύξηση της τάξης του 50%, ενώ τα στατιστικά στοιχεία για το 2014 είναι προς το παρόν σαν του 2013 λόγω και των προβλημάτων που έχει η χώρα.

Παρότρυνε τέλος τους ξενοδόχους της Ελλάδας να κρατήσουν χώρο στα καταλύματα τους και για τους Έλληνες, με προσιτές τιμές και στα καλά και στα μεσαία ξενοδοχεία.
Πηγή: Νewsdesk ΣΚΑΪ