Κλείσιμο

Έως τα τέλη Οκτωβρίου το πλαίσιο για την αξιοποίηση 37 περιφ. αεροδρομίων

Έως τα τέλη Οκτωβρίου, σύμφωνα με πληροφορίες, θα έχει διαμορφωθεί το πλαίσιο πολιτικής για την αξιοποίηση με συμβάσεις παραχώρησης των 37 περιφερειακών αεροδρομίων.

Ζητούμενο είναι η ισορροπία ποιότητας και τιμής με την τιμολογιακή πολιτική να βασίζεται σε μοντέλο ανταποδοτικότητας και με τη δέσμευση από την πλευρά των επίδοξων αναδόχων ότι πρώτα θα κάνουν επενδύσεις.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να εγκαταλειφθεί το σχέδιο που είχε εκπονηθεί για την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων το οποίο και προέβλεπε ότι οι επενδυτές που θα εκδήλωναν ενδιαφέρον για περιφερειακά αεροδρόμια με μεγάλη τουριστική κίνηση θα έπρεπε να αναλάβουν και την αξιοποίηση μικρότερων αεροδρομίων.

Ο στόχος πλέον της κυβέρνησης και του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων είναι η ταχύτατη ιδιωτικοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων περιφερειακών αεροδρομίων, αρχής γενομένης από εκείνα που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη κίνηση, δηλαδή της Κρήτης, της Κέρκυρας, της Σαντορίνης, της Ρόδου, της Μυκόνου και της Θεσσαλονίκης. Προβληματισμό ωστόσο προκαλεί η έλλειψη ενδιαφέροντος για μικρότερα αεροδρόμια.

Η εταιρεία Lufthansa Consulting έχει αναλάβει σύμβουλος του ταμείου αποκρατικοποιήσεων για τη διαγωνιστική διαδικασία.
Πηγή: Αχιλλέας Τόπας