Θεοχάρης από WTM: Ποιότητα, βιωσιμότητα, αυθεντικότητα η στρατηγική ελληνικού τουρισμού

Θανάσης Γκαβός Λονδίνο

Τις τρεις βασικές επιδιώξεις της στρατηγικής του Υπουργείου Τουρισμού σε ορίζοντα δεκαετίας ανέπτυξε ο υπουργός Χάρης Θεοχάρης στην Παγκόσμια Τουριστική Έκθεση (World Travel Market - WTM) του Λονδίνου.

Σε συνέντευξη Τύπου στον εκθεσιακό χώρο Excel της βρετανικής πρωτεύουσας το απόγευμα της Δευτέρας, ο κ. Θεοχάρης είπε ότι αυτές οι επιδιώξεις συνίστανται στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα και την αυθεντικότητα.

Γενικός στόχος, σημείωσε, είναι η παρουσίαση της Ελλάδας ως «πλήρους εμπειρίας», με ένα τουριστικό προϊόν «πολυδιάστατο και πολυπρόσωπο».

Ως προς την ποιότητα, σημείωσε ότι σκοπός είναι η έμφαση να δίνεται στην εμπειρία του επισκέπτη με «υπηρεσίες που έχουν ανθρώπινο πρόσωπο», ώστε να παρέχεται η καλύτερη δυνατή φιλοξενία.

Ο στόχος της βιωσιμότητας θα επιτευχθεί με κινήσεις που διέπονται από «περιβαλλοντική συνείδηση», συνέχισε ο υπουργός Τουρισμού.

Σε ό,τι αφορά την αυθεντικότητα, έκανε λόγο για προσφορά μιας «ολικής εμπειρίας» στον επισκέπτη, δηλαδή όχι μόνο την εμπειρία της φιλοξενίας, αλλά τη δυνατότητα να βιώσει την εμπειρία του ποια είναι η Ελλάδα, από τις γεύσεις μέχρι τις δραστηριότητές του.

Ο κ. Θεοχάρης έκανε επίσης λόγο για επιδίωξη μεγαλύτερης προσέλκυσης ποιοτικού τουρισμού, για έμφαση στη συνδεσιμότητα και για σωστή διαχείριση των μεγάλων τουριστικών ροών προς συγκεκριμένους δημοφιλείς προορισμούς.

Σημείωσε δε ότι λαμβάνονται μέτρα για τη διαχείριση των κενών και των προβλημάτων που αφήνει η κατάρρευση της Thomas Cook.

Ως προς τον αριθμό των αφίξεων για το τρέχον έτος, ανέφερε ότι υπάρχουν ενδείξεις για μια άνοδο της τάξης του 3% σε σχέση με τα 33 εκατομμύρια των αφίξεων του 2018, σχολιάζοντας ότι η χρόνια θα ολοκληρωθεί «με θετική τάση».

Πηγή: skai.gr