Μήνυση κατά της Delta Air Lines Inc. κατέθεσε ένας από τους πιλότους της, ο οποίος ισχυρίζεται ότι η εταιρεία χρησιμοποίησε ως βάση τη δική του ιδέα για να αναπτύξει τη δική της εφαρμογή.
Σύμφωνα με το Bloomberg, πρόκεται για τον Captain Craig Alexander, ο οποίος αξιώνει από την αεροπορική εταιρεία περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Όπως υποστήριζει, ξόδεψε 100.000 δολάρια από τα δικά του χρήματα για να αναπτύξει την εφαρμογή QrewLive, την οποία πρότεινε στην εταιρεία για να τη χρησιμοποίησει ώστε να διευκολυνθεί η επικοινωνία του πληρώματος όταν είναι εν πτήση.
Η εταιρεία ωστόσο, απέρριψε την πρόταση του αλλά συνέχισε να λανσάρει ένα παρόμοιο app, ισχυρίζεται ο ίδιος.
Μια πεντάωρη διακοπή ρεύματος που είχε ως αποτέλεσμα εκατοντάδες ακυρώσεις πτήσεων τον Αύγουστο του 2016 κόστισε στη Delta περισσότερα από 150 εκατομμύρια δολάρια. Ο πιλότος είπε ότι εκείνη την στιγμή έστειλε email στον Διευθύνοντα Σύμβουλο Ed Bastian λέγοντας «είχε μια λύση για το πρόβλημα». Ο Bastian φέρεται να απάντησε αμέσως και παρέπεμψε τον Alexander στον νέο IT manager της εταιρείας.
Ο Bastian και ο CIO, Rahul Samant, αναφέρονται στην μήνυση, μαζί με τέσσερα άλλα στελέχη της Delta.
Ο Alexander ισχυρίζεται ότι είχε αρκετές θετικές συναντήσεις με την αεροπορική εταιρεία το 2015 και το 2016, όπου τα στελέχη κατέστησαν σαφές ότι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν την εφαρμογή του. Αλλά η Delta σταμάτησε τελικά τις συζητήσεις και στη συνέχεια λάνσαρε τη δική της εφαρμογή για την επικοινωνία του πληρώματος τον Απρίλιο του 2018, η οποία ονομάζεται Flight Family Communications.
Ο Morgan Durrant, εκπρόσωπος της Delta, δήλωσε: «Ενώ λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τους ισχυρισμούς που αναφέρονται στην καταγγελία του κ. Alexander, δεν αποτελούν ακριβή ή δίκαιη περιγραφή της ανάπτυξης της εσωτερικής πλατφόρμας ανταλλαγής μηνυμάτων του Delta».
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.