Δημοσίευμα των «New York Times» για τον τουρισμό στην Ελλάδα

Τη μετα-Ολυμπιακή και «αναμορφωμένη» Αθήνα πρόβαλε στο κυριακάτικο τουριστικό της ένθετο η «New York Times». To δημοσίευμα αποτελούσε μέρος του αφιερώματος της νεοϋορκέζικης εφημερίδας για τον τουρισμό στην Ευρώπη, σημειώνοντας στην πρώτη σελίδα του ένθετου ότι «οι τιμές προσγειώνονται».
Στην αρχή, έγινε αναφορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας, επισημαίνοντας ότι «παρά τις αρχικές επιφυλάξεις της πλειοψηφίας του αθλητικού κόσμου για το εάν οι Έλληνες θα είναι έτοιμοι έγκαιρα, τελικά διεξήχθησαν άνευ προβλημάτων, αποσπώντας πολλά εγκώμια. Ωστόσο, η αναμενόμενη αυξημένη τουριστική προσέλευση στην πόλη που υπεβλήθη σε μία εκ βάθρου αναμόρφωση για τη στιγμή που θα ερχόταν στο διεθνές προσκήνιο, δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, λόγω είτε της αβεβαιότητας του κοινού πριν την έναρξη των Αγώνων, της μη ελκυστικής προοπτικής παραθερισμού στην Αθήνα κατά το υπερβολικά ζεστό καλοκαίρι ή των αναφορών για εκτίναξη στα ύψη των τιμών».
Τέλος, υποστηρίχθηκε από τη δημοσιογράφο της ανταπόκρισης ότι «τώρα ήρθε ίσως η ώρα να επισκεφθεί κανείς την Αθήνα, την άλλοτε ``γηραιά κυρία`` που έχρηζε εξωραϊσμού και η οποία σήμερα δεν διαθέτει απλώς ένα εκπληκτικό σύγχρονο αεροδρόμιο, ένα ανωτάτου επιπέδου υπόγειο μετρό, μία νέα βολική γραμμή τραμ, αλλά και μία σειρά ανακαινισμένων ή νέων ξενοδοχείων, που σύμφωνα με τους τουριστικούς αξιωματούχους, προσφέρουν τιμές κατά 30% τουλάχιστον χαμηλότερες από αυτές που ίσχυαν την Ολυμπιακή περίοδο».
Το τουριστικό αφιέρωμα της εφημερίδας περιλάμβανε επίσης 28σέλιδο έγχρωμο διαφημιστικό ένθετο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, με τίτλο: «Ελλάς - Κυκλάδες» και πληροφορίες τουριστικού περιεχομένου για 28 νησιά των Κυκλάδων.
Πηγή: skai.gr