Απαγόρευση της διαφήμισης του αυστραλιανού τουρισμού στη Βρετανία

Η αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων, αλλά αμφιλεγόμενη, διαφημιστική εκστρατεία του αυστραλιανού τουρισμού απαγορεύτηκε στη Βρετανική τηλεόραση γιατί κρίθηκε «προσβλητική».
Η απαγόρευση οφείλεται στο επίμαχο σλόγκαν της διαφήμισης «Και εσύ, που στο διάβολο είσαι;» και επιβλήθηκε μόνο για τα σποτ της τηλεόρασης. Στους κινηματογράφους θα συνεχιστεί κανονικά.
Ο Αυστραλός υπουργός Τουρισμού, Φραν Μπέϊλι, χαρακτήρισε την απαγόρευση «αστεία» υπογραμμίζοντας ότι η διαφήμιση κρίθηκε ακατάλληλη για τη Βρετανική τηλεόραση αλλά κατάλληλη για τον τύπο, τον κινηματογράφο και το ίντερνετ.
"Αποτελεί μυστήριο για μένα πως μπορεί να θιγεί κάποιος επειδή μια κοπέλα με μπικίνι τον προσκαλεί να επισκεφθεί μια ηλιόλουστή παραλία της Αυστραλίας» είπε ο κ. Μπέϊλι.
Μάλιστα ο πρέσβης της Αυστραλίας στο Λονδίνο, κ. Όλστον διαμαρτυρήθηκε στους αρμοδίους λέγοντας πως η φράση «Που στο διάβολο είσαι;» είναι μια καθαρά αυστραλιανή έκφραση που δεν θεωρείται προσβλητική ή υβριστική.
Ο διευθυντής του Αυστραλιανού Οργανισμού Τουρισμού, Σκοτ Μόρισον, δεν ενοχλήθηκε πάντως. Το αντίθετο μάλιστα.
"Ηταν ότι καλύτερο μπορούσε να μας συμβεί. Τώρα με την απαγόρευση, και την δημοσιότητα που την ακολουθεί όλοι θα τρέξουν στην ιστοσελίδα μας και θα μάθουν για τι ομορφιές της Αυστραλίας» είπε ο κ. Μόρισον.
Πηγή: ΑΠΕ
Πηγή: skai.gr