Suzuki Burgman 400

Κατ' αρχήν το νέο Suzuki Burgman 400, σε σχέση με τους προκατόχους του έχει πολύ πιο ωραία σχεδίαση, με μια μάλιστα επιβλητική ...μούρη!

Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και διαθέτει ψηφιακή οθόνη η οποία σου παρέχει αρκετές πληροφορίες. Η ζελατίνα με το που κάθεσαι σου υπόσχεται ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις πρόβλημα από αέρα.

Ανοίγοντας την τεράστια σέλα βλέπεις οτι απο κάτω χωράει ότι θέλεις. Δυο κράνη, ένα μπουφάν, καθώς και πολλά μικροπράγματα. Οι χώροι δεν τελειώνουν εδώ. Μπροστά 2 ντουλαπάκια για τα μικροπράγματα και άλλο ένα μεγάλο κάτω από το τιμόνι στο οποίο βρίσκεται η πρίζα για τον φορτιστή.

Από χώρους μια χαρά τα πάει, και δεν πρόκειται να ζητήσεις περισσότερους.

Ντουλαπάκια αρκετά στα οποία μπορείς να τοποθετήσεις ότι θέλεις για το ταξίδι.
Η ποιότητα συναρμολόγησης, βαφής καθώς και των πλαστικών είναι κορυφαία. Η όλη κατασκευή μπορεί να θεωρηθεί άψογη. Όλα είναι... κουμπωμένα έτσι όπως πρέπει.

Και συνεχίζουμε. Μεγάλη αλλαγή είναι η τοποθέτηση της πίσω ανάρτησης με Monoshock όπου τώρα το μηχανάκι λειτουργεί ομαλά. Καταπληκτικές αναρτήσεις αν και θα έπρεπε

 

μπροστά να τοποθετήσουν πιρούνι μέχρι την πάνω τιμονόπλακα όπως του 650 ώστε να μην καταλαβαίνει τίποτα.

Παρά τις μεγάλες του διαστάσεις, το Burgman κινείται με απίστευτη ευκολία μέσα στην πόλη και πραγματικά δεν μπορούμε να φέρουμε στο νου κάποιο άλλο μέγκα σκούτερ που να κάνει το ίδιο πράγμα με την ίδια άνεση. Σαν δια μαγείας να χάνεται ο όγκος και τα 200 τόσα κιλά του, με την ιδιαίτερα χαμηλή θέση οδήγησης και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού να αναδεικνύουν ένα εξαιρετικά ευκολοδήγητο όχημα, ακόμα και κάτω από συνθήκες κυκλοφοριακού χάους.

Από την άλλη, το μεγάλο μεταξόνιο και η πιο αργή γεωμετρία του νέου πλαισίου είναι υπεύθυνα για την καλή κατευθυντικότητα και την αυξημένη σταθερότητα σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων, επιτρέποντας στον αναβάτη να κινηθεί με ασφάλεια και σιγουριά ακόμα και με επιθετική οδήγηση

Βάζουμε.... μπρος και ξεκινάμε. Από στάση σου δίνει την εντύπωση ότι είναι αδύναμο και είναι μέχρι να πιάσει τα 30 χιλιόμετρα, αλλά στη συνέχεια ανοίγει εύκολα και γίνεται πιο γραμμικός. Στην ευθεία και με λίγο κόντρα αέρα με λίγη υπομονή θα δείτε τα 170χλμ στο κοντέρ, ενώ με ακόμα περισσότερη μπορεί και να δείτε τα 175, χωρίς το μοτέρ να έχει κραδασμούς κι είναι τόσο ήρεμο που νομίζεις ότι οδηγείς 2κύλινδρο.Τα φρένα του, μπορεί να μην έχουν και την καλύτερη αίσθηση, αλλά δεν φοβίζουν σε καμία περίπτωση ακόμη κι αν το πιάσει νέος οδηγός στα χέρια του.

Η θέση οδήγησης η οποία σε τοποθετεί ακριβώς όπως στο 650,δεν έχει καμμία σχέση με την θέση του παλιού Burgman400 που νομίζεις ότι κάθεσαι στον δρόμο.
Το πλαίσιο, τα φρένα και οι αναρτήσεις δουλεύουν τέλεια είτε σε εθνική είτε σε επαρχιακό δίκτυο με ανωμαλίες. Δυο άτομα θα ταξιδέψουν με μεγάλη άνεση και με πολύ καλή προστασία απο τον αέρα.

Η ποδιά είναι σχεδιαστικά όμορφη και ξεκινάει από το εμπρός επανασχεδιασμένο τμήμα με τα επιθετικά φανάρια, περνάει κάτω από τα πόδια του οδηγού και φτάνει μέχρι πίσω δημιουργώντας ακόμα και μαρσπιέ για τα πόδια του συνεπιβάτη.

Μπροστά και κάτω από το τιμόνι, υπάρχει άπλετος χώρος για τα πόδια όσο ψηλός και αν είσαι και διπλές πλατφόρμες για να κάτσεις κανονικά ή σχεδόν ξαπλωμένος.. Όλα όσα διαβάσατε παραπάνω γίνονται ...δικά σας με 7000 ευρώ.

Πηγή: Νίκος Σάλτας - auto-moto@skai.gr