Πώς οι «φιλανθρωπικές» εφαρμογές μας κάνουν πιο γενναιόδωρους 

Κάθε φορά που η Βικτώρια Άλντερμαν βγαίνει έξω για φαγητό, δωρίζει 10% από ποσό που πληρώνει στη μάχη κατά του υποσιτισμού μέσω μιας «φιλανθρωπικής» εφαρμογής.

Σε κάθε μεταφορά της με Uber δωρίζει 2% στις οργανώσεις για την κλιματική αλλαγή.

«Είναι ένας τρόπος να υποστηρίξεις τον σκοπό μια φιλανθρωπικής οργάνωσης χωρίς κόπο», είπε η Άλντερμαν. Με τη χρήση μιας εφαρμογής από το Momentum, έχει καταφέρει να δωρίσει πάνω από 100 δολάρια από τον Μάιο.

Όπως υποστηρίζει και η ίδια, μέσω πραγμάτων που χρησιμοποιεί καθημερινά όπως το Uber, έχει την ευκαιρία να βοηθήσει με τον τρόπο της και να κάνει τη διαφορά. Είναι εύκολος τρόπος να δείξεις τη γενναιοδωρία σου μιας και δεν χρειάζεται να δώσεις υπέρογκα ποσά.

«Συχνά οι μικρές πράξεις είναι αυτές που μετράνε. Οι χίλιοι άνθρωποι που χρησιμοποιούν την εφαρμογή έχουν καταφέρει να μαζέψουν περίπου 30.000 δολάρια.», δήλωσε η Άλντερμαν.

Παρομοίως και άλλες γνωστές εφαρμογές που δεν αφορούν μόνο τη φιλανθρωπική δράση, δίνουν στους χρήστες την επιλογή να δωρίσουν σε κάτι που θέλουν ή τους αρέσει.

Για παράδειγμα το Spotify δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να δωρίσουν ένα ποσό στην αθλητική ομάδα που υποστηρίζουν μέσω των λιστών μουσικής που αυτές αναρτούν στον λογαριασμό τους και είναι ανοιχτές προς το κοινό.

Αντίστοιχα, η εφαρμογή Skillz, που είναι μια αθλητική πλατφόρμα για τις ομάδες της Αμερικής, έχει την επιλογή της δωρεάς για τους χρήστες της. Τον περασμένο χρόνο μάλιστα συγκεντρώθηκαν περισσότερα από 120.000 δολάρια για τον καρκίνο του μαστού μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής.

Η τεχνολογία το Blockchain είναι πολλά υποσχόμενη στον φιλανθρωπικό τομέα. Με το Blockchain οι χρήστες μπορούν να μετρήσουν και να ελέγξουν τον κοινωνικό ή περιβαλλοντολογικό αντίκτυπο που έχουν οι δωρεές τους, με τη δημιουργία «έξυπνων» συμβολαίων που αυτοματοποιούν τις πληρωμές και λειτουργούν αναλόγως τη δράση που έχει επιλέξει ο χρήστης.
 

Πηγή: BBC