Πανέμορφη Ιταλίδα...

Εντυπωσιάζει με το πρώτο βλέμμα η νέα Αlfa 8C Compezione. Eίναι πανέμορφη, είναι αγρία, είναι δυνατή, αλλά είναι και πανάκριβη, και θα διατίθεται σε περιορισμένη παραγωγή 500 αυτοκινήτων.

Το νέο μοντέλο διαθέτει όλα τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της Coupe έκδοσης.

Εξαιρετικές γραμμές, κομψότητα και μοναδικότητα ντύνουν ένα τέλειο μηχανολογικό υπόβαθρο.

Η τεχνολογία της οροφής εξασφαλίζει κορυφαία ηχομόνωση στο εσωτερικό, είναι άψογη αισθητικά και προσφέρει κορυφαία αεροδυναμική.

Στο εσωτερικό η Alfa 8C Spider εγγυάται ένα πολύ φιλόξενο περιβάλλον χάρη στα ανατομικά καθίσματα, στα υλικά και τη σχεδίαση.

Ο ιδιοκτήτης της μάλιστα μπορεί να κάνει πιο προσωπικό το αυτοκίνητό του, μέσω επιλογής χρωμάτων και αισθητικών επιλογών στο εσωτερικό, ζαντών και σπορ αναφορών στο εξωτερικό.

Όπως αρμόζει στην κορυφαία παράδοση της Alfa Romeo, κάτω από το όμορφο φόρεμα κρύβεται το καλύτερο μηχανολογικό υπόβαθρο. Η κορυφαία ακαμψία, το σώμα από ανθρακονήματα, το κορυφαίο σύστημα αναρτήσεων, το ελάχιστο βάρος, υπόσχονται απεριόριστη χαρά στην οδήγηση, κορυφαία ασφάλεια και εξαιρετική σιγουριά.

Κάτω από το καπό της Alfa 8C Spider δεσπόζει ο 8κύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 4691 κ.εκ., ο οποίος σχεδιάστηκε για να προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις.

Αυτές τις εγγυώνται οι 450 ίπποι που παράγει στις 7.000 στροφές, και τις διαχειρίζονται ιδανικά οι 6 σχέσεις του κορυφαίου τεχνολογικά κιβωτίου.

Οι Ιταλοί από… αρχαιοτάτων χρόνων δημιουργούσαν αυτοκίνητα κομψοτεχνήματα και με την ίδια λογική κινήθηκαν όταν σκέφτηκαν να βάλουν στην αγορά τη roadster έκδοση της 8C Competizione.

Η επίσημη παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Ιταλίδας πραγματοποιήθηκε στις 6 Μαρτίου του 2008 στην έκθεση της Γενεύης και τράβηξε τα βλέμματα ακόμη και τον πιστών στα δικά τους ήθη και έθιμα Γερμανών.

Η φήμη που κυκλοφόρησε λίγες μέρες αργότερα ότι περίπου 170 πελάτες στη Γερμανία εξέφρασαν έντονο ενδιαφέρον για να παραγγείλουν την 8C Spider επιβεβαιώθηκε και από την κεντρική αντιπροσωπεία της Alfa Romeo στη χώρα που γεννιούνται οι Mercedes, BMW και Audi!

Το γεγονός αυτό σίγουρα ενθουσίασε τους Ιταλούς, αλλά παράλληλα γέννησε και κάποιες αμφιβολίες για το αν η κίνηση της Alfa Romeo να διαθέσει μόλις 500 κομμάτια (τα 100 προορίζονται για την Αμερική) στην παγκόσμια αγορά ήταν σωστή.

Πάντως, δεν πρόκειται για ένα συμβατικό Roadster, αλλά για ένα super car το οποίο κατασκευάστηκε προκειμένου να ανταγωνιστεί ως ίσο προς ίσο το Audi R8, τη Ferrari F470 Spider και άλλα αντίστοιχα υπεραυτοκίνητα.

Έτσι και η τιμή του θα κυμανθεί σε αντίστοιχα επίπεδα με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για 175.000 ευρώ δηλαδή περίπου 30.000 ευρώ περισσότερα σε σχέση με την coupe έκδοση.

Στην ευρωπαϊκή αγορά το Alfa Romeo 8C Competizione Spider θα τεθεί προς διάθεση στα μέσα του 2009

 
Η Alfa Romeo με την 8C Competizione Spider θέλησε να κάνει τη δεύτερη δική της δυναμική κίνηση στα μεγάλα σαλόνια των super cars.

Οι Ιταλοί για τη δημιουργία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου δεν εμπνεύστηκαν μόνο από τις δικές τους Alfa της δεκαετίας του 60’ Giulia TZ και 33 Stradale, αλλά και από τη Maserati…

Σχεδιαστικά τα αφεντικά της Alfa δεν ζήτησαν από κανέναν βοήθεια και κατάφεραν να παντρέψουν το σύγχρονο design ενός σπορ αυτοκινήτου με τις γραμμές που είχαν τα sports car τη δεκαετία του '70.

Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό, αφού το αμάξι μοιάζει με… αγριόγατα που είναι έτοιμη να δαγκώσει. Οι δύο μπροστινοί αεραγωγοί πλαισιώνονται από το… retro καπό, το οποίο με το άνοιγμά του μας μεταφέρει σε άλλες εποχές, αφού σηκώνεται μαζί με τα φτερά!

Το πλαίσιο του οχήματος είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής και αρκετές εξωτερικές επιφάνειες από ανθρακονήματα, αφού οι Ιταλοί ήθελα να διατηρήσουν το βάρος σε λογικά επίπεδα (περίπου 1400 κιλά).

Το μήκος της 8C Competizione Spider είναι 4,34 μέτρα, το πλάτος 1,88 μέτρα και το ύψος της μόλις 1,28, ενώ το μεταξόνιο βρίσκεται στα 2,65 μέτρα.

Το μυώδες ρετρό, αλλά και σύγχρονο αμάξωμα… κάθεται πάνω στις πανέμορφες και τεράστιες ζάντες 20 ιντσών (με διαστάσεις ελαστικών 245/40 μπροστά και 275/35 πίσω), όπου εσωτερικά βρίσκονται οι αεριζόμενοι δίσκοι με τις αλουμινένιες δαγκάνες Brembo που… τιθασεύουν τα άλογα.

Τέλος, στην Alfa πρόβλεψαν και για τις αποσκευές δύο ατόμων, αφού το πορτμπαγκαζ της Competizione Spider είναι χωρητικότητας 250 λίτρων.

Στα μηχανικά μέρη οι υπεύθυνοι της Alfa Romeo ζήτησαν τη βοήθεια της Maserati, η οποία απλόχερα τους πρόσφερε τον κινητήρα, το ημιαυτόματο και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που εξοπλίζει το μοντέλο Grand Sport, αλλά και την Coupe Competizione.

Πρόκειται για το 8κύλινδρο μοτέρ σε διάταξη V 4.691 κ.εκ., το οποίο αποδίδει 450 ίππους (στις 7.000 στροφές) και μέγιστη ροπή 47,9 χλγμ. Η καρδιά της Competizione Spider χαρακτηρίζεται από τη γραμμική της λειτουργία και από το γεγονός ότι το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 2.000 στροφές!

Έτσι, το αποτέλεσμα της συνεργασίας των δύο εταιρειών… τρομάζει, αφού η Spider αγγίζει τα 0100 κοντά στα 4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα στο πισωκίνητο super car υπολογίζεται στα 300 χιλιόμετρα.

Αν αναρωτιέστε πως συγκρατείται το υπεραυτοκίνητο της Alfa πάνω στο δρόμο την απάντηση την δίνουν οι ειδικά μελετημένες αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια στον εμπρός και στον πίσω άξονα.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι στον τομέα της αεροδυναμικής η 8C Spider πέρασε από το πρόγραμμα της Ferrari, αφού οι υπεύθυνοι της Alfa Romeo δεν ήθελαν να δημιουργηθεί το παραμικρό πρόβλημα από τη στιγμή που αποφάσισαν να επιλέξουν την παραδοσιακής υφασμάτινη οροφής.

Βλέπετε, η εταιρεία από το Μαρανέλο χρόνια τώρα γνωρίζει πώς να προσαρμόζει στα Spider μοντέλα της την μαλακή οροφή προκειμένου να μην… σπάει τα τύμπανα των επιβατών ακόμη και όταν κινούνται σε υψηλές ταχύτητες.
Πηγή: Νίκος Σάλτας