Νέο Fiat Bravo

Το νέο Fiat Bravo αποτελεί ακόμα ένα βήμα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας προς την αναβάθμιση της γκάμας των αυτοκινήτων της.

Γεννήθηκε σαν ένα πεντάθυρο σεντάν με απαλές, επιθετικές γραμμές, που παραμένει ταυτόχρονα συμπαγές σε διαστάσεις.

Έχει μήκος 434 εκατοστά, πλάτος 179 εκατοστά και ύψος 149 εκατοστά, με μεταξόνιο 260 εκατοστών και έναν κορυφαίο για την κατηγορία του χώρο αποσκευών, που φτάνει σε χωρητικότητα τα 400 λίτρα.

Διαθέτει νέους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες της οικογένειας T-JET (120 και 150 ίπποι από τον 1.4 Turbo), οι οποίοι συνδυάζουν οικονομία καυσίμου, χαμηλά επίπεδα ρύπων και εξαίρετη δύναμη. Οι κινητήρες συμπληρώνονται από τους γνωστούς common rail τουρμποντίζελ Multijet (από 1,9 λίτρα αποδίδουν 120 ο 8βάλβιδος και 150 ίππους ο 16βάλβιδος) και τον 16βάλβιδο βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων, που αποδίδει 90 ίππους.

Ο νέος 16βάλβιδος τούρμπο κινητήρας 1,4 λίτρων θα είναι διαθέσιμος σε δυο εκδόσεις: η πρώτη είναι πιο σπορτίφ, αποδίδοντας 150 ίππους στις 5500 στροφές, ενώ η δεύτερη έκδοση είναι πιο "τουριστική", και αποδίδει 120 ίππους στις 5000 στροφές.

Και οι δυο αποδίδουν μέγιστη ροπή 21 Kgm (στις 2000 στροφές στην έκδοση των 150 ίππων και στις 1750 στροφές στην έκδοση των 120 ίππων), αλλά στο αυτοκίνητο με τον κινητήρα των 150 ίππων η ροπή μπορεί να φτάσει και στα 23,4 Kgm στις 3000 στροφές με το πάτημα ένα "μπουτόν" στο ταμπλό (στην έκδοση SPORT των 150 ίππων).

Ανάλογα με τον κινητήρα, επίσης, το Bravo θα εξοπλίζεται και με το αντίστοιχο κιβώτιο ταχυτήτων:

* Με 6 σχέσεις για τον 1.4 16v των 90 ίππων

* Με 5 σχέσεις για τον 1.9 Multijet 8v

* Με 6 σχέσεις για τον 1.9 Multijet 16v

Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί επίσης και τα τελειότερα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλεια, όπως το ABS με EBD, το ιδιαίτερα εξελιγμένο ESP με το Hill Holder και το ASR.

Στο νέο αυτοκίνητο ο επιβάτης θα ενθουσιαστεί με το σύστημα "Blue&Me", το διζωνικό σύστημα κλιματισμού, την επιλογή ανάμεσα σε δύο Hi-Fi συστήματα, την πανοραμική γυάλινη οροφή που ανοίγει, το Cruise Control, τους αισθητήρες βροχής και παρκαρίσματος ή τον αισθητήρα πίεσης των ελαστικών, που εξασφαλίζει την έγκαιρη ειδοποίηση σε περίπτωση απώλειας αέρα.

Στο εσωτερικό του νέου οχήματος τα εμπρός και πίσω καθίσματα του Bravo σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή άνεση σε όλους τους επιβάτες, σε συνεργασία με τους καλύτερους ειδικούς.

Μεγάλη προσοχή δόθηκε στην σχεδίαση του πίνακα οργάνων και του ταμπλό, ώστε να διαθέτουν ξεχωριστή αισθητική και ποιότητα, ενώ και οι χρωματικοί συνδυασμοί συνάδουν απόλυτα με τη γενικότερη αισθητική του εσωτερικού.

Το εσωτερικό σύνολο πλαισιώνουν οι πολλαπλοί διαθέσιμοι χώροι για αποθήκευση μικροαντικειμένων, που βρίσκονται κυριολεκτικά παντού και καλύπτουν τις ανάγκες όλων των επιβατών και δημιουργώντας τις ιδανικότερες συνθήκες ταξιδιού για τους επιβάτες.
Πηγή: Βασίλης Ντέτσικας