Ενισχύονται και ομορφαίνουν

Είναι εξαιρετικά δύσκολο να αντικαταστήσεις ένα αυτοκίνητο που οι συνολικές του πωλήσεις ανά τον κόσμο έφτασαν τα 3 εκατομμύρια μονάδες και συνεχίζουν να αυξάνονται ακόμα και σήμερα, 11 χρόνια μετά την παρουσίασή του.

Μία τόσο μεγάλη επιτυχία μπορεί να ξεπεραστεί μόνο εφόσον ενισχυθούν ακόμα περισσότερο τα δυνατά σημεία του μοντέλου της πρώτης γενιάς – ένα όχημα πολλαπλών χρήσεων, συμπαγές και οικογενειακό που προσφέρει άνεση και κράτημα, πρωτόγνωρα χαρακτηριστικά για ένα van, ικανοποιώντας παράλληλα και τις αυξανόμενες προσδοκίες των επαγγελματιών αλλά και των απλών πελατών.

Το αυτοκίνητο εξωτερικά είναι μοντέρνο, δυναμικό, καινοτόμο, με προσοχή στη λεπτομέρεια, παραμένοντας συγχρόνως πιστό στις παραδοσιακές αξίες ενός ελαφρού επαγγελματικού οχήματος, όντας λειτουργικό, εύκολο στη χρήση, με εκπληκτικές δυνατότητες φόρτωσης, στιβαρό και συνολικά ποιοτικό.

Σημείο εκκίνησης για ένα τέτοιο εγχείρημα αποτελεί το εσωτερικό, που οφείλει να είναι εντυπωσιακά ευρύχωρο.

Σε απάντηση λοιπόν των συγκεκριμένων φιλοδοξιών, τα νέα Citroën Berlingo και Peugeot Partner προσφέρουν τις κατάλληλες και πρωτοποριακές λύσεις που στηρίζονται αλλά και "χτίζουν" πάνω στα δυνατά σημεία των μοντέλων της πρώτης γενιάς.

Τα επίπεδα ασφάλειας έχουν ανέβει, κυρίως λόγω της επανασχεδίασης όλης της δομής του αμαξώματος (ειδικότερα στα τμήματα απορρόφησης σύγκρουσης, στη δομή των καθισμάτων και στις μεσαίες κολώνες), με αποτέλεσμα την αυξημένη προστασία του θαλάμου των επιβατών. Τα βασικά μοντέλα διατίθενται με στάνταρ εξοπλισμό ABS, βαλβίδες ελέγχου φρεναρίσματος, σύστημα φρεναρίσματος πανικού που συνδυάζεται με την ενεργοποίηση των φλας, και αερόσακο οδηγού.

Για τους πιο απαιτητικούς πελάτες, διατίθεται νέο ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, που βελτιώνει το - ήδη κορυφαίο για την κατηγορία του –επίπεδο ασφάλειας.

Οι προδιαγραφές άνεσης στα πρότυπα των μεσαίων επιβατικών της PSA Peugeot Citroën βρίσκονται σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην χρήση των μπροστινών συστημάτων της πλατφόρμας 2.

Όπως στο Peugeot 308 και στο νέο Citroën C5, πραγματοποιήθηκαν αμέτρητες δοκιμές στο δρόμο καθώς και δοκιμές αξιοπιστίας, ώστε να διασφαλιστεί από την πρώτη μέρα η πλήρης επίτευξη των ποιοτικών στόχων.

Εκτός από τα 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα που διανύθηκαν στη διάρκεια της φάσης ανάπτυξης του μοντέλου, τα αυτοκίνητα θα διανύσουν ακόμα 3 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, μέχρι να παρουσιαστούν στην αγορά.

180 συνολικά αυτοκίνητα (90 επαγγελματικά και 90 επιβατικά) δοκιμάζονταν επί 5 μήνες σε τρεις χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία) με σκοπό να εντοπιστούν και να διορθωθούν ελαττώματα, πριν την επίσημη παρουσίαση τους.

Οι δοκιμές γίνονται από χρήστες επαγγελματικών αυτοκινήτων από την Γερμανία, Ισπανία και Γαλλία οι οποίοι δοκιμάζουν την αξιοπιστία των αυτοκινήτων σε πραγματικές συνθήκες δουλειάς. Παράλληλα, κατά την διαδικασία παραγωγής, στα περισσότερα εργοστάσια της PSA Peugeot Citroën, κάθε όχημα υποβάλλεται σε στατικούς αλλά και δυναμικούς ελέγχους, βασισμένους σε αυστηρά πρότυπα πιστοποίησης.
Πηγή: Νίκος Σάλτας