Επιπλέον η νέα έκδοση διαθέτει fairing και ψηλή ζελατίνα για αποτελεσματική προστασία από τον αέρα, εξασφαλίζοντας ξεκούραστες και άνετες διαδρομές εντός και εκτός πόλης, προσδίδοντας παράλληλα νέα, δυναμική όψη στη μοτοσικλέτα.
Τα αξεσουάρ -αξίας 815 ευρώ- που πλαισιώνουν τη νέα έκδοση και η αξία τους συμπεριλαμβάνονται στην τιμή των 7.695 ευρώ. Για τους φανατικούς της κατηγορίας street fighter, το GSR 600 ABS συνεχίζει να προσφέρεται και σε naked έκδοση στη μοναδική τιμή των 6.995 ευρώ που αποτελεί και τη χαμηλότερη στην κατηγορία.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας προέρχεται από το supersport GSX-R 600 αποδίδοντας 98 ίππους.
Παρά τον όγκο του, το GSR είναι ιδιαίτερα ευέλικτο. Περιορίζεται μόνο από το μικρό κόψιμο του τιμονιού, αλλά αυτό είναι κάτι που βασανίζει τις περισσότερες μοτοσικλέτες της κατηγορίας. Το δεύτερο είναι πως ο εξαιρετικός ψεκασμός των Suzuki δέχτηκε πλήγμα από τις προδιαγραφές καυσαερίων Euro 3.
Συνεχίζει μεν να δίνει ακριβώς όσο γκάζι περιμένεις, αλλά όταν κλείνεις και ανοίγεις το γκάζι, έχει χάσει λίγο από την άριστη γραμμικότητά του. Σε ροπή και ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, το GSR είναι σε μια άλλη κλάση από τα υπόλοιπα εξακοσάρια της κατηγορίας του, κάνοντας τον αναβάτη να ανεβάζει ασυναίσθητα ταχύτητες στο κιβώτιο.
Κινητήρας γεμάτος από χαμηλά, τρελαίνεται μετά τις 8.000 στροφές, συνεχίζοντας ακάθεκτος μέχρι τον κόφτη, στις 14.500. Το εύρος στο οποίο αποδίδει τη δύναμή του δεν σε υποχρεώνει σε συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων, ούτε σε τιμωρεί αν μπεις σε στροφή με μία σχέση πάνω.
Τα φρένα της είναι ένας από τους τομείς που σ’ αφήνουν απόλυτα ικανοποιημένο, τόσο με τις επιδόσεις τους όσο και με την ασφάλεια που σου παρέχουν κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Τα φρένα του GSR παρέχουν δύναμη και πάνω απ’ όλα καλή αίσθηση και προοδευτικότητα. Η παρουσία του ABS ενισχύει την ασφάλεια στις απαιτητικές καταστάσεις
Το GSR είναι μια μοτοσικλέτα, που ξεχωρίζει στον ανταγωνισμό και το μεγάλο ατού της είναι το υπέροχο design της που την κάνει να τραβάει πάνω της όλα τα βλέμματα. Απ' όποια γωνία κι αν τη κοιτάξεις, καταφέρνει να σε κερδίζει με την απλή αλλά συνάμα μοντέρνα αισθητική του.
To μόνο, ελάττωμα, μικρότερης βέβαια σημασίας και χρήζει βελτίωσης είναι οι καθρέπτες, που δεν δίνουν καλή θέα προς τα πίσω, κάτι που θα βοηθούσε στη σπορ οδήγηση.
Πηγή: Νίκος Σάλτας
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.