Τα συγκεκριμένα καλά αποτελέσματα δικαιολογούν τη σταθερή επίδοση της μάρκας στην Ευρώπη, ειδικότερα στην Γαλλία και στην Ιταλία, αλλά και την υγιή ανάπτυξη στις χώρες της Λατινικής Αμερικής.
Η εξήγηση ωστόσο των αποτελεσμάτων, βρίσκεται και στην παρουσίαση μέσα στο έτος, της διευρυμένης και σωστά δομημένης γκάμας αυτοκινήτων, με καθοριστικά γεγονότα την επιτυχία της οικογένειας του C4 Picasso και του C-Crosser SUV, αλλά και του C4 Sedan στην Βραζιλία και την Αργεντινή.
Δυτική Ευρώπη
Σε μία ανταγωνιστική και στάσιμη (+ 0.7%) αγορά από πλευράς αντικατάστασης αυτοκινήτων, οι ταξινομήσεις της Citroën έφτασαν τα 1.107.000 οχήματα, αύξηση 2.6%. Το μερίδιο αγοράς της μάρκας έφτασε το 6.6%, σε σχέση με το 6.4% του 2006.
Η Citroën κατέχει ηγετική θέση στην Ευρώπη στην κατηγορία των συμπαγών πολυμορφικών: ένα στα πέντε οχήματα αυτής της κατηγορίας που πωλούνται στην Ευρώπη είναι Citroën. Τα C1, C3 και Berlingo επίσης συνεχίζουν τις καλές τους επιδόσεις.
Γαλλία
Σε μία αγορά επιβατικών / ελαφρών επαγγελματικών με αύξηση της τάξεως του 3,5%, οι πωλήσεις της Citroën αυξήθηκαν κατά 5%. Το μερίδιο αγοράς της μάρκας έφτασε το 13,8%, παρουσιάζοντας βελτίωση σε σχέση με το 13,6% του 2006.
Η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στον τομέα των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων της Citroën, με σχεδόν 20.000 παραπάνω αυτοκίνητα (+7.5%) συγκριτικά με το 2006.
Έτσι το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά μισή μονάδα, φτάνοντας το 13,4%. Τα καλά αποτελέσματα ήρθαν και από τη λιανική αλλά και από τις εταιρικές πωλήσεις, όπου καθοριστικό ρόλο έπαιξε η οικογένεια του C4 Picasso με σχεδόν 73.000 μονάδες το 2007.
Το μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών ήταν 15.6% στο 2007, με πτώση από το 17% του 2006. Η αύξηση των παραγγελιών κατά τη διάρκεια του τελευταίου 3μήνου έφερε ένα μερίδιο της τάξεως του 16.5% για τον Δεκέμβριο.
Πηγή: Νίκος Σάλτας
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.