Στο κάδρο της προεκλογικής περιοδείας του ΣΥΡΙΖΑ μπαίνει για μία ακόμη φορά το πολύπαθο μετρό της Θεσσαλονίκης.

Αυτή τη φορά αφορμή για την επίσκεψη του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη και της υποψήφιας για τον Δήμο Θεσσαλονίκης, Κατερίνας Νοτοπούλου στις εγκαταστάσεις του υπό κατασκευή μετρό Θεσσαλονίκης στάθηκε η άφιξη ενός νέου συρμού.

Τα χαμόγελα των παρευρισκομένων περίσσευαν, όσο ο φωτογραφικός φακός τους απαθανάτιζε με τα προστατευτικά κράνη του εργοταξίου.

Στο σημείο παρευρέθηκαν και ο βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης καθώς επίσης και ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις το έργο δεν θα δοθεί στην κυκλοφορία πριν το 2021.

Ο νέος συρμός απαρτίζεται από τέσσερα βαγόνια, συνολικού μήκους 51 μέτρων, με το κάθε βαγόνι να υπολογίζεται στα 12,5 περίπου μέτρα μήκος και βρίσκεται από χθες στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.

Τα 4 βαγόνια τοποθετήθηκαν πάνω στις ράγες με τη βοήθεια γερανού και στη συνέχεια έγιναν και τα αποκαλυπτήρια.

Ο κ. Σπίρτζης γνωστοποίησε ότι τις επόμενες ημέρες θα προχωρήσει η συναρμολόγηση του συρμού, θα γίνουν οι πρώτες δοκιμές και σε "λίγο καιρό θα ξεκινήσουμε και τις δοκιμαστικές λειτουργίες" και πρόσθεσε χαρακτηριστικά ότι "αφού ο ΠΑΟΚ πήρε το πρωτάθλημα, τελειώνει το Μετρό της Θεσσαλονίκης και αφού πήρε και νταμπλ, θα τελειώσει και η επέκταση για Καλαμαριά".

Με τη φράση, "η Θεσσαλονίκη σήμερα αλλάζει σελίδα", ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, στις δηλώσεις του επισήμανε ότι "μετά από χρόνια εκτροχιασμού, σήμερα το μετρό εντροχιάστηκε.

Ο πρώτος συρμός έφτασε στη Θεσσαλονίκη και μπήκε στις ράγες. Είναι μια μεγάλη δικαίωση για όλους εμάς που δουλέψαμε σκληρά τα τελευταία 3,5 χρόνια και που πιστέψαμε ότι η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα".

«Θα γίνουν δοκιμές και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού ή στις αρχές του φθινοπώρου, πιθανότατα προς το τέλος του Σεπτεμβρίου», εξήγησε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος. Όπως είπε ο κ. Μυλόπουλος, ο συρμός ξεκίνησε από το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια και στη συνέχεια πέρασε από το Μπρίντιζι στην Ηγουμενίτσα με καράβι, πριν συνεχίσει οδικώς το ταξίδι για τον τελικό.

Πηγές της ΝΔ αντέδρασαν σκωπτικά σχετικά με τα νέα εγκαίνια του μετρό Θεσσαλονίκης.