Κλείσιμο

Κήρυξη εργασιών με προεκλογικό άρωμα στην εθνική Πάτρας-Πύργου από Σπίρτζη

Προεκλογικό χαρακτήρα φαίνεται πως είχε η κήρυξη της έναρξης των εργασιών στον πολύπαθο δρόμο Πάτρας - Πύργου από τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη.

Αντί για εργοτάξια, στον υπό κατασκευή οδικό άξονα βρίσκονται ελάχιστα μηχανήματα, ενώ όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος, τα δύο τμήματα που έχουν αναλάβει εταιρείες του Χρήστου Καλογρίτσα είναι στον αέρα.

Τα έργα ξεκίνησαν με αργούς ρυθμούς σε δύο τμήματα μήκους περίπου 17 χιλιομέτρων κοντά στην Πάτρα και τη Βάρδα Ηλείας ενώ τα έργα στον υπόλοιπο οδικό άξονα δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα.

Μάλιστα, απαντώντας σε ερώτηση του ΣΚΑΪ, ο κ. Σπίρτζης παραδέχθηκε πως η ανάληψη δύο εργολαβιών από τις εταιρείες της οικογένειας Καλογρίτσα τον προβληματίζει.

Σημειώνεται ότι οι εταιρείες της οικογένειες Καλογρίτσα κηρύχθηκαν ανάδοχοι αρχικά σε τέσσερα τμήματα του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος το 2017. Τελικά κράτησαν δύο, ωστόσο είναι εξαιρετικά αμφίβολο εάν θα καταφέρουν να υλοποιήσουν το έργο.

Οι εταιρείες της οικογένειες Καλογρίτσα αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα και έχουν δάνεια που αγγίζουν τα 110 εκατ. ευρώ στην τράπεζα Αττικής.

Όπως μάλιστα αποκάλυψε πρόσφατα ο επιχειρηματίας Βαγγέλης Μαρινάκης, ο Νίκος Παππάς του ζήτησε να δανείσει με 20 εκατομμύρια τον Χρήστο Καλογρίτσα για να πληρώσει την πρώτη δόση του τιμήματος για την απόκτηση τηλεοπτικής άδειας.

Η κατασκευή του οδικού άξονα, το οποίο με προϋπολογισμό περίπου 300 εκατομμύρια ευρώ είναι το μεγαλύτερο στη Δυτική Ελλάδα, έχει καθυστερήσει σημαντικά.

Τα έργα για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος αναμένεται να ολοκληρωθούν σε περίπου 4 χρόνια από την έναρξη τους.