Κλείσιμο

ΑΝΕΚ LINES: «Δεν υπάρχει καμία αυθαιρεσία σε ό,τι αφορά τη θερινή σύνθεση των πληρωμάτων»

«Δεν υπάρχει καμία "αυθαιρεσία" σε ό,τι αφορά τη θερινή σύνθεση των πληρωμάτων και οι ενέργειες στις οποίες προχώρησε η εταιρεία για μείωση των διαθέσιμων καμπινών των πλοίων, συντελέστηκαν σε εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας και μετά από έλεγχο των αρμοδίων Υπηρεσιών του ΥΕΝ» αναφέρει σε σημερινή της ανακοίνωση η ANEK LINES με αφορμή την επιστολή-«προειδοποίηση» που απέστειλαν σήμερα 13 ναυτεργατικά σωματεία.

Τα ναυτεργατικά σωματεία στην ανακοίνωσή τους ζητούν την εφαρμογή της θερινής σύνθεσης στα πληρώματα των πλοίων της ακτοπλοΐας από το υπουργείο Ναυτιλίας και το Σύνδεσμο των ακτοοπλόων, αναφέροντας ότι «η ναυτιλιακή εταιρεία ΑΝΕΚ LINES παραβίασε την ισχύουσα νομοθεσία στο θέμα των επανδρώσεων».

«Είναι λυπηρό, συνδικαλιστικές οργανώσεις που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν χιλιάδες εργαζομένους και γνωρίζουν το νομοθετικό πλαίσιο, να ψεύδονται καταφανώς και να παραποιούν την πραγματικότητα, θέτοντας μάλιστα και θέμα ασφάλειας των ελαχίστων επιβατών, όταν τις περισσότερες μέρες τα πλοία μας εκτελούν δρομολόγια έχοντας περισσότερα μέλη πληρώματος από επιβάτες», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρία.

Προσθέτει επίσης τα εξής:

«-Η ΑΝΕΚ από την έναρξη της πανδημίας έως σήμερα, έχει λάβει κρατική ενίσχυση 1.590.000 ευρώ, εκτελώντας το σύνολο των προγραμματισμένων δρομολογίων με κατακόρυφα μειωμένο αριθμό επιβατών.

- Δεν έγινε καμία απαλλαγή στο ΦΠΑ αλλά μείωση στο 13% μόνο για τους επιβάτες που μετακινήθηκαν χωρίς κανένα όφελος για την εταιρία.

- Δεν έγινε κατάργηση των ασφαλιστικών εισφορών προς το ΝΑΤ, αλλά επιδότηση εισφορών για τους μήνες Ιούλιο 2020 έως Σεπτέμβριο 2020, η οποία ανήλθε στο ποσόν των 604.000 ευρώ.

- Καμία αύξηση της επιδότησης των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας δεν πραγματοποιήθηκε.

Η ΑΝΕΚ LINES προσθέτει εξάλλου ότι «τα ανωτέρω ποσά δεν πρέπει να θεωρούνται ως "κίνητρα - προνόμια", όταν μόνο το κόστος μισθοδοσίας των πληρωμάτων της ΑΝΕΚ για το 2020 ξεπερνά τα 25 εκατ. ευρώ, ενώ ταυτόχρονα, η μείωση του μεταφορικού έργου είναι κατακόρυφη και ξεπερνά τα 40 εκατ. ευρώ.

Πηγή: skai.gr