Μία ειδικός μοιράστηκε τα tricks που θα σου χαρίσουν περισσότερο ύπνο κάθε βράδυ

Μία ειδικός μοιράστηκε τα tricks που θα σου χαρίσουν περισσότερο ύπνο κάθε βράδυ

Όταν έρχεται η ώρα να συζητήσουμε την καλή ποιότητα και τη μεγάλη διάρκεια του ύπνου, οι συμβουλές είναι αρκετά γνώριμες. Μπορείς να κοιμηθείς μία ώρα νωρίτερα ή να αφήσεις μακριά τις ηλεκτρονικές συσκευές από την κρεβατοκάμαρα. Αυτό που ίσως λίγοι έχουν προσέξει είναι το γιατί και το πώς όλες αυτές οι συνήθειες μάς επηρεάζουν.

Η Parinaz Samimi είναι μία wellness expert και δασκάλα yoga που φαίνεται να έχει αποσαφηνίσει αρκετά την έννοια του "καλού ύπνου".

Πήγαινε για ύπνο νωρίτερα
Μπορεί να φαίνεται κάτι τελείως προφανές, δεν είναι όμως και δεδομένο. Κάθε κύκλος ύπνου διαρκεί περίπου 90 λεπτά. Επομένως, αν το δικό σου ξυπνητήρι πρόκειται να χτυπήσει πολύ νωρίς, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην ολοκληρώσεις όλους τους κύκλους ύπνου που θα σου χαρίσουν την ξεκούραση που ψάχνεις.

Φτιάξε τη δική σου βραδινή ρουτίνα
To σώμα έχει τη δική του 24ωρη ρουτίνα. Αν εσύ την διαταράσσεις κάθε λίγο και λιγάκι με το να κοιμάσαι ελάχιστες ώρες ή να ξυπνάς πολύ αργά, εκείνο θέλει πάλι τον χρόνο του να επανέλθει. Προσπάθησε, λοιπόν, να κοιμάσαι και να ξυπνάς τις ίδιες ώρες κάθε μέρα.

Απόφυγε όσα σου αποσπούν την προσοχή
Είτε πρόκειται για τις ηλεκτρονικές σου συσκευές είτε για το φως που μπαίνει το πρωί στο δωμάτιο, προσπάθησε να τα αποφύγεις όλα αυτά. Επηρεάζουν αρνητικά τον ύπνο σου και διαταράσσουν την ομαλή πορεία συχνότερα απ'όσο φαντάζεσαι. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις μία μάσκα ύπνου ή να απενεργοποιήσεις όλες τις συσκευές.

Πρόσεξε τι πίνεις και τι τρως πριν τον ύπνο
Όσον αφορά το φαγητό, απόφυγε εκείνες τις τροφές τις οποίες ο οργανισμός σου δυσκολεύεται να επεξεργαστεί, όπως είναι τα "βαριά" τρόφιμα ή αυτά στα οποία έχεις δυσανεξία. Από εκεί και πέρα, απόφυγε και την κατανάλωση καφέ ή αλκοόλ πριν τον ύπνο. Αυτά τα δύο μπορούν εύκολα να χαλάσουν την ποιότητα του ύπνου σου και να σε αφήσουν ξάγρυπνη και κουρασμένη.

Βρες την δική σου άνεση
Κάτι που ίσως δε σκέφτεσαι -γιατί το θεωρείς- αυτονόητο, είναι το πόσο άνετο είναι το κρεβάτι, το στρώμα ή τα μαξιλάρια σου. Για να μπορέσεις να κοιμηθείς καλύτερα και περισσότερα, χρειάζεται να είσαι άνετα. Ακόμη και η ποιότητα των σεντονιών ή το πόσο χοντρά ή λεπτά είναι τα σκεπάσματά σου, παίζουν ρόλο.

Διαβάστε επίσης:

Πώς να εντάξεις στη ζωή σου το journaling ενέργειας

Το να πας σινεμά ισοδυναμεί με μια light cardio προπόνηση, λέει μία έρευνα

Μια διαιτολόγος απαντά στο ερώτημα: «Γιατί πεινάω συνέχεια;»

Πηγή: Savoir Ville