Συχνά, το να ηρεμήσεις μετά από μία κουραστική ημέρα είναι το παν.

Με τον φόρτο εργασίας, τα αναπάντητα email και την ψυχική κούραση στο τέλος της ημέρας, είναι δύσκολο απλά να ηρεμήσεις. Ακόμη και το πιο απλό ίσως είναι δύσκολο μια τέτοια μέρα. Ο λόγος είναι πως ενίοτε το στρες δεν σε αφήνει να αδειάσεις το μυαλό σου και να ξεκουραστείς πραγματικά.

Μην ανησυχείς όμως. Υπάρχουν μερικοί τρόποι να εφαρμόσεις στο τέλος της ημέρας σου για να ηρεμήσεις ευκολότερα:

1. Φρόντισε για την ποιότητα και το πρόγραμμα του ύπνου σου
Αρχικά, το κομμάτι του ύπνου μπορεί να σου αλλάξει σημαντικά την καθημερινότητα σου. Οι αϋπνίες που σε ταλαιπωρούν ή το ξενύχτι μπροστά στο Netflix σίγουρα δεν βοηθούν. Προσπάθησε να θέσεις ένα πρόγραμμα ύπνου στη ζωή σου. Κοιμήσου και ξύπνα την ίδια περίπου ώρα καθημερινά ώστε να μπει ο οργανισμός σου σε μία ροή. Θα παρατηρήσεις πως όλη η μέρα σου θα κυλάει πολύ πιο ομαλά και θα νιώθεις πιο ξεκούραστη.

2. Μετατόπισε το focus σου
Αν σε απασχολεί το deadline που πλησιάζει και έχεις κάνει ότι έχει χρειαστεί για την ημέρα, let it go. Αύριο ξημερώνει μία καινούρια ημέρα και ανοίγονται καινούριες πόρτες. Προσπάθησε λοιπόν να σκεφτείς τι στόχους και όνειρα έχεις, τι θες να κάνεις αύριο, τι μεσημεριανό θα πάρεις μαζί σου. Αποπροσανατόλισε το μυαλό σου από την κούραση της ημέρας. Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει και η δημιουργία κάποιας λίστας. Ακόμη και τα ψώνια για το σούπερ μάρκετ με χαρτί και μολύβι, λειτουργεί θετικά για την ψυχική σου υγεία. Δεν είναι τυχαίο, που όλοι μιλάνε για τοjournaling.

3. Βάλε την άσκηση στη ζωή σου
Η κορτιζόλη, η ορμόνη του άγχους καταπολεμάται με τις ενδορφίνες, τις ορμόνες χαράς. Οι τελευταίες ενεργοποιούνται και με την άσκηση. Δεν είναι μόνο θέμα εμφάνισης ή και φυσικής κατάστασης. Είναι θέμα υγείας, σωματικής και κυρίως ψυχικής. Όταν προσθέτεις τη γυμναστική στη ζωή σου, η ζωή σου αλλάζει. Έχεις μεγαλύτερη όρεξη και περισσότερα ποσοστά ψυχικής γαλήνης. Θα παρατηρήσεις πως μετά τη γυμναστική θα χρειάζεσαι ελάχιστα λεπτά για να ηρεμήσεις από την ένταση της ημέρας.

4.Ακολούθησε μία υγιεινή διατροφή
Ξανά, δεν είναι θέμα εμφάνισης. Η σωστή διατροφή είναι ένα στοιχείο που μπορεί να μεταμορφώσει τόσο το μεταβολισμό σου όσο και τα επίπεδα χαράς, διάθεσης και παραγωγικότητας. Κάνε ένα πείραμα. Παρατήρησε την επίδοση σου μετά από ένα ανθυγιεινό snack και ένα υγιεινό. Δεν σημαίνει πως θα λειτουργείς μηχανικά ούτε πως θα τρέφεσαι αποστειρωμένα. Αντιθέτως, το να ακολουθείς ένα διαμορφωμένο στα μέτρα σου πρόγραμμα με τη βοήθεια κάποιου ειδικού, έχει πολλά οφέλη. Σε βοηθάει τόσο να ηρεμήσεις όσο και να εκτιμήσεις τον εαυτό σου και την υγεία σου.

5.Τηλέφωνησε σε ένα καλό φίλο σου
Τι πιο απλό από το να σηκώσεις το τηλέφωνο και να πάρεις μία καλή σου φίλη; Ίσως αυτό και να ήταν το πρώτο πράγμα που θα έκανες για να ηρεμήσεις μετά από μία δύσκολη ημέρα. Το να μοιράζεσαι όσα σκέφτεσαι με κάποιον που εμπιστεύεσαι έχει μεγαλύτερα ψυχικά οφέλη από όσο μπορείς να πιστεύεις. Ανακουφίζεσαι, αφήνεις το ψυχικό βάρος να φεύγει και ηρεμείς πολύ πιο σύντομα από το να το κρατούσες για τον εαυτό σου.

6. Πες ναι σε ένα night out
Όταν όλα αποτύχουν, φόρεσε το αγαπημένο σου outfit, πάρε τις φίλες σου και βγείτε έξω. Μπορείς επίσης, να βγεις και μόνη σου. Αν δεν το έχεις κάνει μέχρι τώρα, μπορείς να το δοκιμάσεις. Θα είναι μία νέα περιπέτεια να πηγαίνεις μόνη σου σινεμά ή για καφέ με το βιβλίο σου. Όπως και να έχει, ο καθαρός αέρας, η αλληλεπίδραση με τον κόσμο και η κοινωνικοποίηση μπορούν να σε κάνουν να ηρεμήσεις στη στιγμή.

Διαβάστε ακόμα:

5 τρόποι για να βοηθήσεις το στήθος σου να νικήσει τη βαρύτητα

Υπάρχει τρόπος να κάνεις Instagram worthy τη μικρή κουζίνα σου

Πηγή: savoir ville

Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις