Ποιος δεν θέλει να χαίρεται την ημέρα του; Αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά είναι οι συνήθειες που χτίζουμε μέσα σε αυτή.

Είναι σημαντικό να έχεις μία ρουτίνα στην οποία ξέρεις τι θες να κάνεις και το κάνεις. Είναι πολύ πιο ωφέλιμο από όσο νομίζεις, το να καθιερώσεις ορισμένες συνήθειες μέσα στην καθημερινότητα σου από το να ξυπνάς χωρίς να έχεις κάποιο πλάνο. Ο αυθορμητισμός είναι πάντα ευπρόσδεκτος αλλά γιατί να μην έχεις μερικές κατευθυντήριες, που θα σε κρατούν σε ισορροπία;

Δεν χρειάζεται να είναι κάποια σπουδαία, μεγάλη αλλαγή από την πρώτη κιόλας μέρα. Με μικρές και εύκολες συνήθειες στην καθημερινότητα σου, μπορείς να δεις τη ζωή και τη διάθεσή σου να αλλάζουν σταδιακά προς το καλύτερο.

Ξύπνα νωρίτερα και φτιάξε το κρεβάτι σου

Βάλε το ξυπνητήρισου 5-10′ νωρίτερα από το συνηθισμένο. Μην πατήσεις την αναβολή, όμως. Δοκίμασε να σηκωθείς νωρίτερα και να αδράξεις την ημέρα. Ξεκίνα με το να στρώσεις επιμελώς το κρεβάτι σου. Ήδη από τα πρώτα λεπτά της ημέρας, πετυχαίνεις μία μικρή νίκη και μπαίνεις υποσυνείδητα στο ανάλογο mood. Τελικά κάποιο λόγο θα είχε η μαμά σου που τόσα χρόνια σου έλεγε να στρώνεις το κρεβάτι σου. Δοκίμασε το κιόλας από αύριο.

Φτιάξε λίστες βασισμένες σε μακροπρόθεσμους στόχους σου

Μπορεί να βαριέσαι ήδη στη σκέψη του ότι πρέπει να φτιάξεις κάποια λίστα. Αν όμως έχεις κατά νου συγκεκριμένους στόχους που θες να κατακτήσεις, θα σου είναι πιο εύκολο και ευχάριστο. Για παράδειγμα, σκέψου που θες να βρίσκεσαι σε 5-10 χρόνια και τι θες να έχεις πετύχει. Αν θες να δουλεύεις κάπου τελείως διαφορετικά, σημείωσε να ξεκινήσεις κάποια καινούρια επιμόρφωση ή να στείλεις βιογραφικά. Αν θες να αλλάξεις το σώμα σου, βάλε στη λίστα σου την άσκηση ή και το ραντεβού με κάποιον διατροφολόγο. Με τις λίστες θέτεις προτεραιότητες και ξεκινάς να κάνεις μικρά βήματα προς μία μεγάλη κατεύθυνση. 

Βάλε περισσότερα φρούτα,  λαχανικά και νερό στη ζωή σου

Ο ευεργετικές ιδιότητες του νερού αλλά και των φρούτων και λαχανικών, είναι πολυάριθμες. Οι αντικαρκινικές ιδιότητες, οι  αντιοξειδωτικές ουσίες, τα μέταλλα και ιχνοστοιχεία των φρούτων και των λαχανικών προλαμβάνουν ασθένειες και συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Από την άλλη, ηκατανάλωση νερού συμβάλλει στη βελτίωση της ζωής μας σε πολλά επίπεδα. Η διατήρηση της υγείας του δέρματος, των νεφρών, η καλύτερη πέψη αλλά και η καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου, είναι μερικά από αυτά. Μην αποκλείεις ομάδες φαγητών από τη διατροφή σου αλλά αντίθετα, διατήρησε μία σωστή ισορροπημένη, μεσογειακή διατροφή, όπως λένε οι ειδικοί.

Αντικατάστησε το “συγνώμη” με το “ευχαριστώ”

Έχεις την τάση να απολογείσαι συνεχώς; “Συγνώμη που άργησα, συγνώμη που δεν σε κάλεσα”. Αντί αυτού, δοκίμασε το “σε ευχαριστώ που με περίμενες, ευχαριστώ που με κάλεσες εσύ”. Το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείς αποτυπώνεται στο μυαλό σου και σου περνάει υποσυνείδητα τον τρόπο που βλέπεις τον εαυτό σου. Εννοείται πως θα απολογηθείς όταν χρειάζεται απλώς η ισορροπία είναι το κλειδί για ακόμη μία φορά και σε αυτή την περίπτωση.

Φτιάξε τη στάση του σώματος σου και πρόσθεσε την άσκηση στη ρουτίνα σου
Στάσου πιο ίσια. Ακόμη κι αν περνάς πολλές ώρες στην καρέκλα του γραφείου σου, σήκωσε τους ώμους και τη μέση σου. Δεν κάθεσαι ήδη καλύτερα;  Είναι μία μικρή, εύκολη κίνηση που μπορεί αμέσως να σου αλλάξει τόσο τη σωματική όσο και ψυχική υγεία. Το ίδιο ισχύει και για τη γυμναστική. Η άσκηση είναι από τις συνήθειες που δεν μετανιώνεις να έχεις στο πρόγραμμα σου. Μην το αναβάλεις άλλο. Ξεκίνα με μικρά βήματα, κάνοντας αυτό που σε ευχαριστεί και θα δεις άμεσα τα οφέλη στο σώμα και το μυαλό σου.

Πες συχνότερα όχι

Έχουμε την τάση να κατηγορούμε τη λέξη όχι.  Όταν όμως ευχαριστείς συνεχώς τους γύρω σου και δεν μπορείς να αρνηθείς τίποτα, θυματοποιείσαι. Πες λοιπόν το “ναι” όταν θα θες κάτι πραγματικά, όχι επειδή θες όλοι να είναι ικανοποιημένοι μαζί σου. Μία από τις πιο ωφέλιμες συνήθειες είναι να οριοθετείς τους γύρω σου και να ξέρεις να σέβεσαι τον εαυτό σου.

Θέσε προθεσμίες στον εαυτό σου

Οι προθεσμίες είναι μία έξυπνη λύση να ολοκληρώνεις τους στόχους σου. Αυτό που κάνει διαφορετικό ένα proejct στη δουλειά σου από έναν προσωπικό στόχο, είναι η προθεσμία που σου έχουν δώσει να το κάνεις. Λειτούργησε λοιπόν, με τον ίδιο τρόπο και για το προσωπικό σου πλάνο.

Διαχειρίσου τα οικονομικά σου παραγωγικά

Είτε έχεις μία καλή σχέση με τα χρήματα είτε όχι, οφείλεις να γνωρίζεις τη χρησιμότητα τους. Ταχρήματα δεν είναι παρά ο αντικατοπτρισμός της αξίας της προσπάθειας σου καθημερινά, εβδομαδιαία, μηνιαία. Οφείλεις λοιπόν τόσο να προωθείς έξυπνα τη δουλειά σου όσο και να διαχειρίζεσαι τα κέρδη και τα έξοδα σου σωστά. Ένας λογαριασμός όπου θα έχεις τις οικονομίες σου είναι μία πρώτη λύση. Ή και η καταγραφή των εσόδων-εξόδων για να έχεις μία ξεκάθαρη εικόνα των οικονομικών σου. Τέλος, μπορείς να διαθέτεις ένα χρηματικό ποσό σε κάποιο φιλανθρωπικό οργανισμό για να συνεισφέρεις και στο κοινό καλό.

Διαβάστε ακόμα

Οι κανόνες του sleepover των ενηλίκων κι όσα πρέπει να θυμάσαι για το επόμενο πρωί

Υπάρχουν 7 πιθανοί λόγοι που κάποιες φορές νιώθουμε εκνευρισμό χωρίς προφανή λόγο

Πηγή: SAVOIRVILLE

Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις