Η γυμναστική από το σπίτι είναι μία πολύ εποικοδομητική ασχολία που σε βοηθάει να ξεχνιέσαι και να αναζωογονείσαι. Τι γίνεται όμως όταν δεν έχεις τον απαραίτητο εξοπλισμό;

Δεν χρειάζεται να εστιάζεις μόνο σε cardio προπονήσεις ή ασκήσεις με κοιλιακούς που ως επί το πλείστον δεν χρειάζονται όργανα. Αντίθετα, μπορείς να «κατασκευάσεις» όργανα γυμναστικής όπως ακριβώς θα έκανες και αν ήσουν στο γυμναστήριο. Θα έχεις ακούσει ίσως για μπουκάλια νερού ή σακουλάκια με τρόφιμα που χρησιμεύουν σαν βαράκια ή τη χρήση διάφορων επίπλων, όπως καρέκλες και πολυθρόνες που υποβοηθούν ορισμένες ασκήσεις. Το μυστικό είναι να συνδυάζεις πολλά από αυτά μαζί για να δημιουργείς πραγματικό βάρος και να έχεις αντίσταση στις ασκήσεις σου. Παρακάτω ακολουθούν τρεις τρόποι να φτιάξεις νέα «όργανα γυμναστικής» στο σπίτι:

DIY kettlebell

Ένα σακουλάκι αλεύρι ή ρύζι και ένα μπουκάλι νερό σε μία πλαστική σακούλα μας κάνουν μία αυτοσχέδια kettlebell. Κράτησε τη σακούλα όπως θα κρατούσες αντίστοιχα την kettlebell και ξεκίνα. Μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις για διάφορες ασκήσεις, από squats μέχρι για ενδυνάμωση χεριών.

Σακίδιο πλάτης

Χρησιμοποίησε ένα παλιό σακίδιο σου, γέμισε το με βιβλία και μίκρυνε τους ιμάντες της για να μην κουνιέται. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν βαράκι πλάτης όσο κάνεις push ups για έξτρα αντίσταση ή σαν μπάρα που κρατάς όταν κάνεις μπροστινό squat ή αλλιώς front loaded squat.

Πετσέτα

Μπορείς να κρατάς τις δύο άκρες της για να κάνεις ασκήσεις για τους μύες στα χέρια, να την αξιοποιήσεις σαν λάστιχο ποδιών ή και αντίστασης όταν κάνεις καθίσματα. Τέλος, μπορείς να αντικαταστήσεις την μπάλα που χρησιμοποιούσες στο γυμναστήριο όταν έκανες κοιλιακούς με μία πετσέτα προσώπου. Για παράδειγμα, στην άσκηση “russian twists” που ουσιαστικά είναι άσκηση ενδυνάμωσης κοιλιακών, μπορείς να χρησιμοποιείς τη πετσέτα σου για έξτρα τόνωση.

Διαβάστε ακόμα:

ΤΑ 10 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ANTONI POROWSKI

7 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΚΜΗ ΣΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ

Πηγή: savoir ville