Κλείσιμο

Βροχή τα παράπονα

Ραγδαία αύξηση παρουσίασαν το 2007 οι καταγγελίες καταναλωτών για τις υπηρεσίες που παρέχουν οι εταιρίες τηλεπικοινωνίας, σύμφωνα με την ΕΚΠΟΙΖΩ.

Το νομικό τμήμα της Οργάνωσης δέθηκε συνολικά 3.200 καταγγελίες, αυξημένες κατά 160%, σε σχέση με το 2006.

Το 30% των καταγγελιών αφορούσε καθυστέρηση ή μη εκπλήρωση των παροχών από τις εταιρίες, το 14% αδικαιολόγητες χρεώσεις, ενώ 10% αφορούσε ανεπαρκή εξυπηρέτηση.

Η Οργάνωση εξετάζει το ενδεχόμενο να καταθέσει συνολική αγωγή κατά των εταιριών.
Πηγή: skai.gr