Το ΚΕΠΚΑ για τα δικαιώματα των επιβατών των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών

Τα δικαιώματα των επιβατών των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών επαναφέρει στο προσκήνιο το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών - ΚΕΠΚΑ. Σε επιστολή στον Πρόεδρο της Ένωσης Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας, υπογραμμίζει ότι οι επιβάτες «δεν είναι πολίτες τρίτης κατηγορίας». «Καθυστερήσεις 5 - 10 και πλέον ωρών δεν αποτελούν μικρή ταλαιπωρία. Αποτελούν καταστροφή των διακοπών των Καταναλωτών» αναφέρει το ΚΕΠΚΑ και καλεί τους πλοιοκτήτες να διορθώσουν άμεσα τα προβλήματα. Παράλληλα, καλεί τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας να αναλάβει τις ευθύνες του, «επιβάλλοντας κυρώσεις, σε όσους δυσφημούν τη χώρα, διεθνώς, αμφισβητώντας τα δικαιώματα των καταναλωτών. Φτάνει πια, με τα δρομολόγια - φαντάσματα. Αν οι εφοπλιστές δεν μπορούν να ανταποκριθούν, ας πάνε σπίτι τους». Το ΚΕΠΚΑ κοινοποίησε την επιστολή στον πρωθυπουργό, τον υπουργό Ανάπτυξης, τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, τον αρχηγό αξιωματικής αντιπολίτευσης, τον υφυπουργό Ανάπτυξης και το γενικό γραμματέα Καταναλωτή
Πηγή: ΑΠΕ
Πηγή: skai.gr