Στην τελική ευθεία η ολοκλήρωση του οδικού άξονα Άκτιο- Αμβρακία

Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωσή του μπήκε το έργο οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία, μετά την ανακοίνωση από το υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών ότι προχώρησε στην ανακήρυξη της εταιρείας Μυτιληναίος Α.Ε. ως προσωρινού αναδόχου για τις εργασίες ολοκλήρωσης του έργου «Υπολειπόμενες Εργασίες για την ολοκλήρωση της Οδικής Σύνδεσης Περιοχής του Άκτιου με το Δυτικό Άξονα Βορρά- Νότου».

Το έργο έχει προϋπολογισμό 150 εκατ. ευρώ και είναι συγχρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ 2014-2020, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορές Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξης (ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

«Βάλαμε στόχο την ολοκλήρωση ενός έργου που βρισκόταν σε τέλμα και αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή, για το πού οδηγεί η "σαλαμοποίηση" και ο κακός σχεδιασμός των έργων» τόνισε σε δήλωση του ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Κωστας Καραμανλής και πρόσθεσε: «Δεσμευτήκαμε πως ο οδικός άξονας που περιμένουν οι πολίτες επί χρόνια, επιτέλους θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2023. Έτσι δεν θα κινδυνεύσουν και οι κοινοτικές χρηματοδοτήσεις. Κινηθήκαμε πολύ γρήγορα και σήμερα μπορούμε να πούμε πως το έργο επιτέλους παίρνει πάλι μπρος και θα ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος».

Το έργο περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, για την απευθείας σύνδεση του άξονα «Άκτιο-Αμβρακία» με την Ιόνια Οδό στον ανισόπεδο κόμβο Ριβίου.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, η σύμβαση έχει διάρκεια 30 μήνες. Με τη συμπλήρωση των 15 μηνών, υπάρχει πρόβλεψη να δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 18 χλμ. του οδικού άξονα, που θα παρακάμπτουν την πόλη της Αμφιλοχίας, καθώς και να έχουν ολοκληρωθεί οι παρεμβάσεις, ώστε να γίνει ασφαλές το πιο επικίνδυνο τμήμα του υφιστάμενου οδικού δικτύου στο οποίο γίνονται πολλά τροχαία ατυχήματα.

Αρχές Σεπτεμβρίου θα έχει ολοκληρωθεί η επικαιροποίηση των δικαιολογητικών της εταιρείας Μυτιληναίος Α.Ε., ώστε να σταλεί ο φάκελος στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο και να υπογραφεί η σύμβαση.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ