Κλείσιμο

Πανελλήνιες 2021: Οι απαντήσεις σε Κοινωνιολογία, Χημεία, Πληροφορική

«Βατά» χαρακτηρίζονται τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων στα μαθήματα της Κοινωνιολογίας (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Χημείας (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Ο.Π. Σπουδών Υγείας), Πληροφορικής (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) για τους μαθητές των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ).

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Φροντιστών Ελλάδος:

Κοινωνιολογία

Τα θέματα του μαθήματος της Κοινωνιολογίας χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και ακρίβεια. Εξετάζουν ένα σχετικά μεγάλο εύρος της ύλης. Ένας καλά προετοιμασμένος υποψήφιος δύναται να επιτύχει υψηλή βαθμολογία.

Δείτε τις απαντήσεις εδώ 

Χημεία

Τα θέματα χαρακτηρίζονται διαβαθμισμένης δυσκολίας, ξεκινώντας το πρώτο και το δεύτερο θέμα με αρκετά εύκολα ερωτήματα εκτός από το Β5. Στο τρίτο και τέταρτο θέμα δεν παρατηρούνται ιδιαίτερες δυσκολίες καθώς οι υποψήφιοι έχουν προετοιμαστεί πλήρως σε αυτό το επίπεδο θεμάτων εκτός από το Γ5 που χρειάζεται προσοχή στη διατύπωση και στο Δ3(γ) όπου υπάρχει λεπτομέρεια.
Ιδιαίτερη προσοχή επίσης χρειάζεται στην αιτιολόγηση των απαντήσεων στο δεύτερο θέμα καθώς oι απαντήσεις χωρίς ολοκληρωμένη και σωστή τεκμηρίωση ενδέχεται να οδηγήσουν σε χαμηλότερες βαθμολογίες. Τα φετινά θέματα της Χημείας Προσανατολισμού είναι ασφαλώς ευκολότερα από τα αντίστοιχα της περσινής χρονιάς.

Δείτε τις απαντήσεις εδώ

Πληροφορική

ΘΕΜΑ Α
Θέμα θεωρίας χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Είχε αναμενόμενους μετασχηματισμούς χωρίς παγίδες. Στο Α5 χρειαζόταν προσοχή από τα παιδιά στη συμπλήρωση κάποιων κενών.
ΘΕΜΑ Β
Β1. Θέμα ανάπτυξης υποπρογράμματος. Απαιτούσε από τα παιδιά να έχουν κατανοήσει κάποιες βασικές μεθοδολογίες.
Β2. Θεωρητικό θέμα από τη μεθοδολογία της ουράς. Δεν είχε δυσκολία.
ΘΕΜΑ Γ
Θέμα με αρκετές ομοιότητες με αντίστοιχα θέματα που έχουν πέσει και παλαιότερα στις εξετάσεις. Μια δομή επανάληψης, στην οποία έπρεπε τα παιδιά να κάνουν τις διεργασίες μέσα της. Υπολογισμός μεγίστου και πλήθους μεγίστου (απαιτούσε γνώση της μεθοδολογίας). Επίσης η επανάληψη τερματιζόταν με σύνθετη συνθήκη, κάτι που ίσως μπέρδεψε κάποιους υποψηφίους.
ΘΕΜΑ Δ
Θέμα με κλασικούς υπολογισμούς σε πίνακες. Το Δ3 και το Δ4 ίσως δυσκόλεψαν κάποιους υποψηφίους, αλλά δεν είχαν κάποιες παγίδες. Έβγαιναν με τη μεθοδολογία. Συνολικά, τα θέματα ήταν σαφώς διατυπωμένα. Φάνηκε η έγνοια της επιτροπής να μην τρομάξει τους υποψηφίους, ειδικά σε μια ιδιαίτερη χρονιά. Τα θέματα πατούσαν σε παρόμοια προηγουμένων ετών και δεν είχαν παγίδες και σκοτεινά σημεία. Τέλος, παρατηρείται έλλειμμα πρωτοτυπίας

Δείτε τις απαντήσεις εδώ

Πηγή: skai.gr