Οι νέες υπηρεσίες με βιντεοκλήση στους απόδημους από τα Προξενεία

Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε την Τρίτη το myConsulLive για την εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης των Ελλήνων πολιτών, μονίμων κατοίκων εξωτερικού, από τα κατά τόπους Προξενικά Γραφεία Πρεσβειών, Γενικά Προξενεία και Προξενεία του Υπουργείου Εξωτερικών. Την πλατφόρμα παρουσίασαν μέσω τηλεδιάσκεψης στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη οι αρμόδιοι Υπουργοί Εξωτερικών Νίκος Δένδιας Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης και ο Υφυπουργός Εξωτερικών, κ. Κώστας Βλάσης.

Πρόκειται για μια πλατφόρμα που σχεδιάστηκε από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης στα πρότυπα των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού που ήδη παρέχουν τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ και η ΑΑΔΕ. Μέσω της υπηρεσίας οι απόδημοι Έλληνες αποκτούν τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τους με τις Αρχές του Υπουργείου Εξωτερικών χωρίς φυσική παρουσία, μέσω προγραμματισμένης βιντεοκλήσης με τον αρμόδιο υπάλληλο.

Στη νέα εποχή ψηφιακής μετεξέλιξης των προξενικών αρχών μας αρωγός υπήρξε ο Υφυπουργός Εξωτερικών, κ. Κώστας Βλάσης και το επιτελείο του. Όντας σε διαρκή επικοινωνία με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκο Πιερρακάκη έφεραν σήμερα στην τηλεδιάσκεψη τα απτά αποτελέσματα του έργου τους ισχυροποιώντας την απρόσκοπτη επαφή των Απόδημων με την πατρίδα.

Οι παρεχόμενες με βιντεοκλήση υπηρεσίες είναι οι εξής:

•             Έκδοση Πιστοποιητικού Μονίμου Κατοίκου Εξωτερικού

•             Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης ή γέννησης

•             Βεβαίωση διαμονής

•             Αντίγραφα ή αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων

•             Δήλωση δικαιούχου σύνταξης

•             Υποβολή αιτήσεων ή δηλώσεων στην Προξενική Αρχή.

Πηγή: skai.gr