Μέτρα για βελτίωση της κυκλοφορίας στη Θεσσαλονίκη

Δεύτερο τμήμα Τροχαίας αναμένεται να ιδρυθεί άμεσα στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της Αστυνομίας, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο αστυνομικός διευθυντής Θεσσαλονίκης Αντώνης Μπάμιαντζης κατά τη διάρκεια σύσκεψης για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης που συγκάλεσε ο υπουργός Μακεδονίας-Θράκης Γιώργος Καλαντζής.
Το δεύτερο τμήμα θα έχει στην αρμοδιότητά του την ανατολική Θεσσαλονίκη με αφετηρία το ξενοδοχείο ``Μακεδονία Παλάς``.
Ο γενικός γραμματέας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργος Τσιότρας, ο οποίος επανέλαβε ότι η Περιφέρεια κάνει όλες τις εργασίες συντήρησης των οδών κατά τη διάρκεια της νύχτας, έτσι ώστε να μην επιβαρύνεται η κυκλοφορία, ανακοίνωσε ότι η ΠΚΜ, το ΣΑΣΘ και ο Οργανισμός Λιμένος, θα χρηματοδοτήσουν την οριστική μελέτη για τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία. Ο κ. Τσιότρας ανακοίνωσε ότι η Περιφέρεια προωθεί σύστημα ενημέρωσης του πολίτη για την κατάσταση στους δρόμους της πόλης, κόστους ενός εκατ. ευρώ.
Κατά την ίδια σύσκεψη, η πρόεδρος του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σταυρούλα Μπαϊρακτάρη έκανε γνωστό ότι προχωρά η μελέτη για την υπογειοποίηση των διαβάσεων της λεωφόρου Κ. Καραμανλή, η οποία γίνεται από ίδιους πόρους του οργανισμού, ενώ ο πρόεδρος του Συμβούλιου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, Γιάννης Τόσκας είπε ότι σύντομα θα λειτουργήσει η νέα λεωφορειολωρίδα από τη Νομαρχία μέχρι την οδό Σοφούλη. Όπως είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, η νέα λεωφορειολωρίδα έγινε με δαπάνες του ΟΑΣΘ και κόστισε 55.000 ευρώ.
Ο κ. Παπαδόπουλος ζήτησε να υπάρξει καλύτερη αξιοποίηση των πέντε γερανοφόρων τα οποία αγόρασε ο ΟΑΣΘ για την Τροχαία -μαζί με 8 μοτοσικλέτες- ενώ απέδωσε την αδυναμία του Οργανισμού να αγοράσει επιπλέον λεωφορεία στη χαμηλή πληρότητα, -34%- που παρουσιάζουν τα δρομολόγιά του με αποτέλεσμα να είναι απαγορευτική η αύξηση του στόλου. Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ ενημέρωσε ότι σύντομα δημοπρατείται η τηλεματική του οργανισμού, η εφαρμογή της οποίας, θα επιφέρει καλύτερη ενημέρωση τόσο των οδηγών του οργανισμού, όσο και των οδηγών των άλλων οχημάτων.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Παπαγεωργόπουλος εξέφρασε τη δυσφορία του για την πληροφορία ότι αποφασίστηκε η δημιουργία πλωτών πάρκινγκ σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη, καθώς, όπως είπε, δεν είναι δυνατό να λαμβάνονται αποφάσεις που αφορούν τη Θεσσαλονίκη χωρίς να ερωτηθούν οι φορείς της πόλης και χωρίς μελέτες.
Ο καθηγητής Συγκοινωνιακής Τεχνικής του ΑΠΘ και διευθυντής του Ελληνικού Ινστιτούτου Μεταφορών Γιώργος Γιαννόπουλος ζήτησε το διπλασιασμό του μήκους της υποθαλάσσιας αρτηρίας.
Πηγή: ΑΠΕ
Πηγή: skai.gr