Κλειστά χαρτιά για την αναπλήρωση

Μόνο σενάρια βλέπουν μέχρι στιγμής το φως της δημοσιότητας για τον τρόπο αναπλήρωσης των χαμένων ωρών διδασκαλίας, καθώς τόσο το υπουργείο, όσο και οι εκπαιδευτικοί κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους. «Το υπουργείο αναμένει το συντομότερο δυνατό τις απόψεις της ΔΟΕ, ελπίζοντας ότι αυτές θα είναι τεκμηριωμένες» δήλωσε στο ΣΚΑΪ ο ειδικός γραμματέας του υπουργείου, Κωνσταντίνος Ράμμας, αποφεύγοντας να αποκαλύψει το σχέδιο του υπουργείου.
Oι εκπαιδευτικοί δηλώνουν ότι η υπαιτιότητα δεν είναι μόνο δική τους. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του προέδρου της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ), Δημήτρη Μπράτη: «Οι συνάδελφοι επιστρέφουν περήφανοι. Ο εκπαιδευτικός είχε την συμπαράσταση από την κοινωνία. Αλλοι είναι οι ταπεινωμένοι».
Ηδη, πάντως, κατά τη διάρκεια της συνέλευσή τους που πραγματοποιείται σε κεντρικό ξενοδοχείο, οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν ότι θα τους σταλεί έγγραφο που θα τους καλεί να καταθέσουν συγκεκριμένο σχέδιο προκειμένου από την ερχόμενη εβδομάδα ν` αρχίσει ο διάλογος με το υπουργείο.
Από την πλευρά τους ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ ανακοίνωσαν ότι θα πάρουν πρωτοβουλία για τη διεξαγωγή εθνικού διαλόγου για τα θέματα της Παιδείας, με τη συμμετοχή κυβέρνησης, κομμάτων και κοινωνικων φορέων.
Τρία είναι μέχρι στιγμής τα σενάρια για την αναπλήρωση των χαμένων ωρών:
1) Παράταση του σχολικού έτους,
2) Επιμήκυνση ωραρίου κατά μία ώρα και,
3) Χρησιμοποίηση της λεγόμενης «ευέλικτης ζώνης», προκειμένου σε αυτήν να διδαχτούν κυρίως μαθήματα.
Μετά από συνεδρίαση οι δάσκαλοι αποφάσισαν δύο 24ωρες απεργίες και συλλαλητήρια στις 3 και 9 Νοεμβρίου, ενώ οι καθηγητές θα συμμετάσχουν μόνο στα συλλαλητήρια, καθώς απέρριψαν την πρόταση του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΜΕ για την πραγματοποίηση απεργιών.
Τέλος, «αγκάθι» εξακολουθεί να παραμένει και το θέμα των καταλήψεων, καθώς περίπου 1.000 σχολεία εξακολουθούν να έχουν «λουκέτο». Το γεγονός προβληματίζει ιδιαίτερα τους καθηγητές που εκτιμούν ότι θα πρέπει να βρεθεί άμεσα λύση.
Πηγή: skai.gr