Ερωτήματα για τη σήμανση μετά το νέο δυστύχημα στον ΟΣΕ

Στον εισαγγελέα οδηγήθηκε ο κλειδούχος των γραμμών του ΟΣΕ, Αναστάσιος Μπάμπαλης, 35 ετών, ο οποίος θεωρείται υπεύθυνος για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Μενίδι, με ένα νεκρό, ένα σοβαρά τραυματία και δεκάδες ελαφρότερα.Η Εισαγγελία σχημάτισε δικογραφία και σε βάρος του σταθμάρχη και του βοηθού κλειδούχου.
Σε βάρος των Θεόδωρου Πετρίδη και Παναγιώτη Ντζουβάρα ασκήθηκε η ίδια ποινική δίωξη που ασκήθηκε και σε βάρος του κλειδούχου Αναστάσιου Μπάμπαλη για τις κατηγορίες σε βαθμό πλημμελήματος της ανθρωποκτονίας από αμέλεια σωματικής βλάβης από αμέλεια, από υπόχρεο κατά συρροή και διατάραξη ασφάλειας σιδηροδρομικών συγκοινωνιών από αμέλεια.
Οι κ. Πετρίδης και Ντζουβάρας δεν έχουν συλληφθεί και έτσι δόθηκε εντολή στη Τροχαία Ν. Ιωνίας να λάβει τις απολογίες τους.
Το δυστύχημα σημειώθηκε όταν η εμπορική αμαξοστοιχία με 138 τραυματίες που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη συγκρούστηκε με σταθμευμένη εμπορική αμαξοστοιχία λόγω παράληψης του κλειδούχου να αλλάξει την κατεύθυνση των γραμμών.
Από τη σύγκρουση σκοτώθηκε ο ένας εκ των δύο μηχανοδηγών της επιβατικής αμαξοστοιχίας, Κωνσταντίνος Φαντόπουλος, 46 ετών και τραυματίστηκε σοβαρά ο δεύτερος, Παύλος Μπόγιος, 49 ετών, ο οποίος νοσηλεύεται στο ΚΑΤ. Από τους 138 επιβάτες, τραυματίστηκαν ελαφρά 13, από τους οποίους οι 7 νοσηλεύονται ακόμα στον Ευαγγελισμό.
Ερωτήματα για τη σήμανση
Ο γενικός διευθυντής επιβατών του ΟΣΕ Γρηγόρης Φροσύνης υπενθύμισε μέσω του ΣΚΑΪ ότι οι αλλαγές διεύθυνσης των κλειδιών σε όλο το δίκτυο του ΟΣΕ γίνονται με χειροκίνητο τρόπο, ενώ σύμφωνα με τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, που έχει αναλάβει τον εκσυγχρονισμό της φωτοσήμανσης και της σηματοδότησης του δικτύου, η σύμβαση έχει υπογραφεί από το 1996 αλλά καθυστερεί η παράδοση του έργου. Παράλληλα τονίζει ότι σε πολλά σημεία του δικτύου στην Αττική έπρεπε να γίνουν ανακαινίσεις στις γραμμές.
Πηγή: skai.gr