Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από την απάντηση που έδωσε ο αρμόδιος κοινοτικός επίτροπος Τσάρλι Μακ Γκρίβι, σε ερώτηση του ευρωβουλευτή της ΝΔ Κώστα Χατζηδάκη. Σύμφωνα με τον κ. Μακ Γκρίβι οι εταιρίες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα μετακυλύουν στις πλάτες των καταναλωτών το υψηλό κόστος χονδρικής για τα τέλη κλήσης από σταθερό σε κινητό και από κινητό μιας εταιρίας σε κινητό άλλης εταιρίας. Καλύτερα είναι τα πράγματα για κλήσεις κινητών μεταξύ της ίδιας εταιρίας και για κλήσεις που ξεκινούν από κινητό και καταλήγουν σε σταθερό τηλέφωνο.
Σε ό,τι αφορά το θέμα των διασυνοριακών κλήσεων είτε μέσω σταθερού τηλεφώνου, είτε μέσω κινητού (περιαγωγή) οι εταιρίες τηλεφωνίας στην Ελλάδα, σύμφωνα με την ερώτηση του κ. Χατζηδάκη, χρησιμοποιούν αθέμιτα μέσα, με αποτέλεσμα να υπάρχει πρόβλημα υπερχρέωσης σε βάρος του καταναλωτή. Στην απάντησή του ο κοινοτικός επίτροπος επισημαίνει ότι το 2004 η Κομισιόν κάλεσε την ΕΕΤΤ να ασχοληθεί με το θέμα και να μειωθούν οι υψηλές τιμές των τελών απόληξης κλήσεων σε επίπεδα «κοστοστρεφή», δηλαδή προσαρμοσμένα στο πραγματικό κόστος.
Η ΕΕΤΤ, από την πλευρά της, υπέβαλε τον Απρίλιο του 2005 στην Κομισιόν «προσχέδιο ρυθμιστικού μέτρου», ζητώντας από τις ελληνικές εταιρίες να μειώσουν εντός 18 μηνών τα συγκεκριμένα τέλη, με στόχο η μείωση αυτή να περάσει και στις λιανικές τιμές προς όφελος του καταναλωτή.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το μέσο κόστος για το τέλος απόληξης στην ΕΕ εκτιμάται πως είναι 9 έως 11 λεπτά του ευρώ ανά λεπτό ομιλίας, ενώ η αντίστοιχη χρέωση στην Ελλάδα εκτιμάται πως είναι 15 έως 18 λεπτά.
Πηγή: ΑΠΕ
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.