Κλείσιμο

Στοχευμένη διαφήμιση για την Κεφαλονιά

Επιπλέον 40.000 ευρώ για τη διαφημιστική προβολή της Κεφαλονιάς θα καταβάλει το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματέας του υπουργείου Μαρία Γιαννίρη, η οποία συμμετείχε σε σύσκεψη, στην Κεφαλονιά, στο πλαίσιο της επίσκεψης κυβερνητικού κλιμακίου στο νησί για την αντιμετώπιση των καταστροφών που προκλήθηκαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές.

Για τη διαφημιστική προβολή της Κεφαλονιάς θα γίνει ειδική και στοχευμένη προβολή του νησιού μέσω του ΕΟΤ στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, μέσω τηλεοπτικών σποτ και της τηλεοπτικής εκπομπής "Μένουμε Ελλάδα".

Επίσης, στη νέα διαφημιστική καμπάνια του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης για το 2008 θα υπάρχει στοχευμένη διαφήμιση για την Κεφαλονιά. Ακόμη, ανακοινώθηκε ότι μέχρι τις 25 Αυγούστου 2007 θα είναι έτοιμη η προκήρυξη για το Διαγωνισμό της μαρίνας Κεφαλονιάς.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις των εκπροσώπων τουριστικών φορέων, μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν ακυρώσεις τουριστών, ούτε σημειώθηκαν αποχωρήσεις ξένων επισκεπτών από το νησί.
Πηγή: skai.gr