Έρευνα PULSE: Aύξηση διαδικτυακών αγορών, μείωση δαπανών για τους καταναλωτές

Nίκος Υποφάντης

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία έρευνας της PULSE για τις καταναλωτικές συνήθειες μέσα στον Δεκέμβριο. Σύμφωνα με αυτή, έξι στους δέκα καταναλωτές  στην περιφέρεια Αττικής αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες από ηλεκτρονικά καταστήματα, τρεις περισσότεροι από την περίοδο πριν από την πανδημία.

Tα στοιχεία της έρευνας της PULSE αναλυτικά

Ωστόσο, ένας στους δυο καταναλωτές ξοδεύει λιγότερα για αγορές, ενώ παρά το γεγονός ότι η εξυπηρέτηση των eshops είναι μέτρια, ένας στους δυο δήλωσε ό,τι καλύφθηκαν πλήρως οι ανάγκες του μέσω των ηλεκτρονικών αγορών.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών. 

 

 

Πηγή: skai.gr