Μία από τις πιο ισχυρές βιομηχανίες στην Ελλάδα, αυτή του τουρισμού, κάνει το δικό της restart, προσδοκώντας να διανύσει μία επιτυχημένη σεζόν, η οποία ξεκίνησε λίγο μετά τη λήξη των περιορισμών που έφερε η πανδημία. Διαθέτοντας μία τουριστική επιχείρηση, αυτή την ιδιαίτερη περίοδο, αναζητάτε σίγουρα τους τρόπους να διαφημίσετε τις υπηρεσίες που προσφέρετε, ώστε να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε με επιτυχία τα πρώτα σας βήματα στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, τη μετά Covid-19 εποχή. Ποια είναι, λοιπόν, τα εργαλεία εκείνα τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, καθώς και ποιος ο ρόλος που μπορεί να έχει η σύγχρονη τεχνολογία και το Διαδίκτυο στην προώθηση της επιχείρησής σας; Σας προτείνουμε ιδέες ώστε να αξιοποιήσετε τις διαθέσιμες επιλογές σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Αξιοποιήστε όλα τα social media
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν φρέσκο και άμεσο τρόπο προώθησης της επιχείρησής σας, σχεδόν σε κάθε κοινό, στο οποίο μπορεί να απευθύνεστε. Οι δυνατότητες που σας προσφέρουν είναι άπειρες και το πιο σημαντικό είναι το ότι μπορείτε να αξιοποιήσετε κάθε κανάλι ξεχωριστά και με διαφορετικό τρόπο, ανάλογα με την κατεύθυνσή σας. Από ένα προωθητικό ποστ που μπορεί να ανεβάσετε στο Facebook, έως τη χρήση ενός influencer (ή micro influencer) στο Instagram ή ακόμη και ενός χαριτωμένου τρόπου για να γίνετε viral στο TikTok ή στο YouTube φτιάχνοντας το δικό σας βίντεο (μια καλή ιδέα είναι να ζητήσετε από νεαρής ηλικίας συνεργάτες σας που γνωρίζουν καλύτερα αυτές τις πλατφόρμες να σας δώσουν ιδέες και γιατί όχι να συμμετέχουν στη δημιουργία τους), οι επιλογές σας είναι πολλές και εσείς δεν έχετε παρά να βρείτε εκείνη που ταιριάζει στο χαρακτήρα και τις ανάγκες σας.

Ακόμη και με μικρό budget, μπορείτε να κάνετε θαύματα και να γνωστοποιήσετε την επιχείρησή σας και τα προϊόντα σας, εντός και εκτός συνόρων. Φυσικά, μεγάλη ανταποδοτική αξία μπορείτε να έχετε και από διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης, αφού εκεί καταφεύγει το μεγαλύτερο πλήθος όσων αναζητούν τουριστικές υπηρεσίες μέσω Internet. 

Προσφέρετε προστιθέμενη αξία στα προϊόντα/υπηρεσίες σας
Το 2021 είναι άλλη μία δύσκολη χρονιά, κάτι που μπορεί αρχικά να σας αγχώσει. Μη μείνετε σε αυτό, όμως, και δείτε τα πράγματα με ένα διαφορετικό τρόπο. Είναι ίσως η χρονιά να σκεφτείτε “έξω από το κουτί” και να δώσετε κάτι ακόμη στους πελάτες σας - κάτι που δεν είχατε προσφέρει καμία άλλη χρονιά. Τι θα μπορούσε να είναι αυτό; Κάποιο νέο προϊόν που λανσάρετε για πρώτη φορά, μία καινούρια συνεργασία με ένα κοντινό κατάστημα ή ένα “super bundle” υπηρεσιών που θα μπορούσαν να συμφέρουν κάποιον να σας προτιμήσει ή ένας διαφορετικός τρόπος για να απολαύσουν οι πελάτες σας τις υπηρεσίες σας αισθανόμενοι πιο ασφαλείς. Αν η επιχείρησή σας εφαρμόζει πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον, μην παραλείψετε να το τονίζετε, καθώς πλέον μεγάλη μερίδα ανθρώπων το αναγνωρίζουν ως κριτήριο στην επιλογή τους. 

Και βέβαια, μην ξεχνάτε την επικαιρότητα και τις ανάγκες της, έτσι, ακόμη και παροχές που έχουν σχέση με την εποχή που περνάμε, όπως π.χ. self tests, μάσκες ή αντισηπτικά, ως δώρο με κάποιες αγορές, θα μπορούσαν να κάνουν κάποιον να γίνει πελάτης σας. Ιδέες υπάρχουν πολλές και εσείς δεν έχετε παρά να τα δείτε όλα αλλιώς και σίγουρα θα βρείτε πράγματα που μπορούν να ανανεώσουν τη σχέση με τους πελάτες σας, αυτή τη νέα εποχή που ξεκινά.

Αναζητήστε πρωτοβουλίες που στηρίζουν τις ελληνικές επιχειρήσεις
Αν αποφασίσετε να αναβαθμίσετε τις υπηρεσίες σας ή να επενδύσετε περισσότερα χρήματα στην προβολή σας από αυτά που υπολογίζατε τις άλλες χρονιές, θα σας βοηθήσει να αναζητήσετε επιπλέον οικονομική υποστήριξη. Η Eurobank, ως σταθερός σύμμαχος του κλάδου, υλοποιεί για 11η συνεχή χρονιά το πρόγραμμα Business Banking Τουρισμός, μία ολοκληρωμένη πρόταση προσαρμοσμένη κατάλληλα στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μικρομεσαίας επιχείρησης. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα αποκλειστικών προνομίων, τραπεζικών και μη τραπεζικών υπηρεσιών, το οποίο απευθύνεται σε όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας και όλες τις επιχειρήσεις των νησιωτικών περιοχών και της Χαλκιδικής.

"Η τράπεζα δίνει έμφαση σε προνόμια που στηρίζουν έμπρακτα τις επιχειρήσεις, με έξυπνες λύσεις για τη λειτουργία και την ανάπτυξή τους κάτω από τις ιδιαίτερες αυτές συνθήκες." Ενδεικτικά αναφέρουμε ευέλικτες χρηματοδοτικές λύσεις, σύγχρονα και ασφαλή μέσα εισπράξεων, φυσικά ή ψηφιακά, καθώς και επιδότηση στη λύση Epsilon Smart της εταιρείας Epsilon Net για την ηλεκτρονική διασύνδεση στην εφαρμογή myDATA της ΑΑΔΕ. Παράλληλα, προσφέρει και υπηρεσίες digital marketing με έκπτωση έως 20% σε συνεργασία με το Vrisko.gr.

Διαφημίστε συνολικά τον προορισμό που βρίσκεστε
Αναζητήσατε και βρήκατε αρκετούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρησή σας. Τι είναι, όμως, αυτό το κάτι παραπάνω που μπορείτε να κάνετε; Μία καλή ιδέα είναι να πείσετε τους υποψήφιους πελάτες σας να έρθουν στην περιοχή που βρίσκεστε, αξιοποιώντας γενικότερα όλα εκείνα που προσφέρει. Σκεφτείτε λίγο και δείτε τι άλλο υπάρχει στον προορισμό αυτό; Κάποιο αξιοθέατο ή μνημείο που αξίζει να επισκεφθεί κάποιος; Κάποιο όμορφο φυσικό τοπίο; Κάποιο σημείο με ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, ακόμη και αν δεν είναι στην ιδιοκτησία σας;

Διαφημίζοντας αυτά, μπορείτε με έξυπνους τρόπους και αναφορές να προσελκύσετε κάποιον στην περιοχή σας και να τον φέρετε πιο κοντά και στην επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, αν κοντά στην περιοχή σας υπάρχουν ιαματικές πηγές, μπορείτε να στοχεύσετε την προβολή και τις διαφημιστικές σας ενέργειες γύρω από το κομμάτι του τουρισμού που ενδιαφέρεται να συνδυάσει υπηρεσίες ευεξίας με το ταξίδι/διακοπές. 
 

Πηγή: skai.gr