Του Άρη Γαλανόπουλου

Το νέο Citroën C4 C-Cross προσφέρει μια νέα τολμηρή ταυτότητα που συνοδεύεται από άνεση και τεχνολογία την οποία έχουμε συνηθίσει στα μοντέλα της γαλλικής φίρμας. Εχει δυναμική εμφάνιση και παράλληλα υιοθετεί αρκετά στοιχεία από την κατηγορία των SUV. Ουσιαστικά σε προτρέπει για αποδράσεις εκτός πόλης. Λόγω των συνθηκών του lockdown κινηθήκαμε εντός Αττικής, έως το Σούνιο, και για τα σχετικά λίγα χιλιόμετρα που διανύσαμε αποκομίσαμε μια ευχάριστη αίσθηση άνεσης και ασφάλειας.

Η ρευστή σιλουέτα του και η καλή αεροδυναμική απόδοση φάνηκαν ιδιαίτερα αξιοσημείωτες τόσο για την αίσθηση που έκανε στους περαστικούς όσο και για την απουσία θορύβων κατά την κίνηση μας στον ανοιχτό παραλιακό δρόμο. Οι τροχοί μεγάλης διαμέτρου (690 mm) επισημαίνονται από την ιδιαίτερη σχεδίαση των ζαντών 18″ στην «καρδιά» της γκάμας των εκδόσεων. Η τοποθέτησή τους στις τέσσερις γωνίες του οχήματος, παρέχουν σιγουριά και ταιριάζουν ιδιαίτερα στο συνολικό σχήμα του αμαξώματος. Οι μαύρες αψίδες των τροχών, που συνδέονται με τα μαύρα τμήματα των προφυλακτήρων, χαμηλά, εμπρός και πίσω, αλλά και τα airbumps με χρωματιστά ένθετα, τονίζουν την αντοχή και τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του μοντέλου, παρέχοντας ταυτόχρονα προστασία από μικροεπαφές. 

Στην άνεση συμβάλλουν τα μαλακά καθίσματα advanced comfort, η μόνωση της καμπίνας από τους κραδασμούς, η εργονομία και η ευκολία χρήσης των διεπαφών και των ειδικών υπηρεσιών. Τα Progressive Hydraulic Cushions, τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στα C4 Cactus και C5 Aircross SUV, παρέχουν εξαιρετική άνεση και αίσθηση οδήγησης πάνω σε «μαγικό χαλί». Αυτό το αποκλειστικό στοιχείο είναι το αποκορύφωμα της τεχνογνωσίας της Citroën στον τομέα της ανάρτησης. Για τη συγκεκριμένη τεχνολογία στην ανάρτηση του αυτοκινήτου, έχουν κατατεθεί 20 πατέντες από τη Citroën.

Υπάρχουν τουλάχιστον 16 αποθηκευτικοί χώροι με συνολικό όγκο 39 λίτρων που εξασφαλίζουν πρακτικότητα για τις καθημερινές ανάγκες. Γενναιόδωρος είναι και ο χώρος για τις αποσκευές, με χωρητικότητα 380 λίτρων και εύκολη πρόσβαση χάρη στο χαμηλό, επίπεδο κατώφλι, το ευρύ άνοιγμα και το κανονικό του σχήμα. Ενδιαφέρον έχει και μια ακόμα παγκόσμια πρεμιέρα, αυτή του Smart Pad Support Citroën, το οποίο αποτελεί ένα σημείο που μπορεί να τοποθετηθεί ένα tablet με ασφάλεια εμπρός από το ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Από πλευράς κινητήρων, η Citroën παρέχει οικονομικούς και αποδοτικούς κινητήρες, ενώ υπάρχουν διαθέσιμα μηχανικά σύνολα που αποφεύγουν τον ετήσιο βραχνά που λέγεται «τέλη κυκλoφορίας». Οι κινητήρες που έχουν από 122 g/km CO2 και κάτω είναι:
• Οι βενζινοκινητήρες: 1.2 PureTech 130 S&S Feel Pack (122 g/km CO2), 1.2 PureTech 130 S&S Shine (121 g/km CO2), 1.2 PureTech 130 S&S Shine Pack (120 g/km CO2).

• Οι πετρελαιοκινητήρες: 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 Feel Pack (122 g/km CO2), 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 Shine (121 g/km CO2), 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 Shine Pack (119 g/km CO2).

Το ολοκαίνουργιο Citroën C4 C-Cross διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης τις 17.950 ευρώ, ενώ για την έκδοση με τον PureTech 130 ξεκινάει από τις 21.250 ευρώ.

Πηγή: skai.gr