Η πρωταπριλιάτικη φάρσα της VW για αλλαγή του ονόματός της μόνο γέλιο δεν έφερε

Η αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen με αφορμή την πρωταπριλιά αλλά και ως κόλπο μάρκετινγκ για την προώθηση των ηλεκτρικών της οχημάτων, ανακοίνωσε πως αλλάζει το όνομά της σε Voltswagen.

Μετά από την έντονη κριτική που δέχτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το παραπλανητικό δελτίο τύπου, με ορισμένους σχολιαστές να θυμούνται το σκάνδαλο εκπομπών ντίζελ της εταιρείας με τη χρόνια παραπλάνηση πελατών και ρυθμιστικών αρχών, η εταιρεία παραδέχτηκε πως έκανε απλώς μια πρωταπριλιάτικη φάρσα.

Το αρχικό δελτίο Τύπου, που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπό της και συνοδεύτηκε από tweets, μεταδόθηκε από το Reuters και άλλα διεθνή πρακτορεία με αποτέλεσμα η είδηση να κάνει τον γύρο του κόσμου.

Στη συνέχεια, θέλησε να ξεκαθαρίσει την κατάσταση και αναφέρει σε δημοσίευσή της στο Twitter: «Η Volkswagen της Αμερικής δεν θα αλλάξει το όνομά της σε Voltswagen. Η μετονομασία σχεδιάστηκε ως μια ανακοίνωση στο πνεύμα της Πρωταπριλιάς, επισημαίνοντας την κυκλοφορία του ηλεκτρικού ID.4 SUV και σηματοδοτώντας τη δέσμευσή μας να φέρουμε την ηλεκτροκίνηση σε όλους. Θα παράσχουμε σύντομα επιπλέον ενημερώσεις για αυτό το θέμα.»

Η Volkswagen στοχεύει να επενδύσει 16 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτροδότηση και την ψηφιοποίηση έως το 2025, ενώ έχει δεσμευτεί να πουλήσει ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως μέχρι τότε.
 

Πηγή: Reuters