Hyundai Tucson: Ισχυρό, 4×4 και «εξηλεκτρισμένο»

Του Άρη Γαλανόπουλου

Με την προσθήκη ενός plug-in υβριδικού κινητήρα, το πιο δημοφιλές SUV της Hyundai προσφέρει την ευρύτερη γκάμα εξηλεκτρισμένων συστημάτων μετάδοσης στην κατηγορία του.

Το ολοκαίνουργιο Tucson Plug-in Hybrid είναι εξοπλισμένο με ένα ισχυρό και αποτελεσματικό σύστημα μετάδοσης, το οποίο βασίζεται στον 3ης γενιάς κινητήρα 1.6 T-GDi Smartstream. Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 66,9 kW με μέγιστη ροπή 304 Nm και μια μπαταρία πολυμερών λιθίου 13,8 kWh. O κινητήρας βενζίνης και ο ηλεκτροκινητήρας συνδυαστικά παρέχουν μέγιστη ισχύ 265 ίππων και μέγιστη ροπή 350 Nm. Το σύστημα συνδυάζεται με ειδικό αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων (6AT) με έλεγχο μέσω πλήκτρων και στάνταρ τετρακίνηση ΗTRAC.

Το plug-in υβριδικό σύστημα του ολοκαίνουργιου Tucson επιτρέπει μέγιστη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με μεγάλη οδηγική απόλαυση. Οπως συμβαίνει με όλα τα υβριδικά οχήματα, έτσι και στο νέο Tucson Plug-in Hybrid όταν οι ταχύτητες είναι χαμηλές κινείται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, με αποτέλεσμα την οδήγηση χωρίς θόρυβο και χωρίς κατανάλωση καυσίμου.

Οι οδηγοί μπορούν επίσης, όποτε το θελήσουν, να μετακινούνται αποκλειστικά ηλεκτρικά με το πάτημα του αντίστοιχου κουμπιού, αξιοποιώντας μια καθαρά ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 60 χιλιόμετρα.

Χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση της μπαταρίας υψηλής τάσης στο δάπεδο, το Tucson Plug-in Hybrid προσφέρει άνεση και μεγάλους χώρους. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν 955 mm χώρο για τα πόδια τους. Ταυτόχρονα, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ έχει αυξηθεί ακόμη περισσότερο σε σχέση με τον προκάτοχό του, διαθέτοντας συνολικά 558 λίτρα (+9%) για αποσκευές με τα καθίσματα στην κανονική τους θέση και μέχρι 1.737 λίτρα (+15%) με τα καθίσματα αναδιπλωμένα.

Η τετρακίνηση (4WD) στο ολοκαίνουργιο Tucson Plug-in Hybrid είναι στάνταρ, προσφέροντας πραγματική αίσθηση SUV. Είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία τετρακίνησης Hyundai HTRAC και επιλογέα Terrain Mode για ασφαλή οδήγηση σε δύσκολα εδάφη. Το HTRAC μπορεί να κατανέμει μεταβαλλόμενη ροπή στους εμπρός και τους πίσω τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης και την κατάσταση οδήγησης, ενώ ο επιλογέας Terrain Mode βελτιστοποιεί την ισχύ, τη ροπή και το φρενάρισμα ανάλογα με τις οδικές συνθήκες που έχουν επιλεγεί από τον οδηγό.

Η προαιρετική ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (ECS) χρησιμοποιεί τεχνολογία ενεργητικών αμορτισέρ για να παρέχει ευέλικτα χαρακτηριστικά οδήγησης, ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του οδηγού. Το ECS ελέγχει αυτόματα και συνεχώς τα αμορτισέρ για μεγιστοποίηση της άνεσης και των επιδόσεων. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να προσαρμόσουν το ECS και τα χαρακτηριστικά του συστήματος διεύθυνσης επιλέγοντας Eco ή Sport Mode.

Το ολοκαίνουργιο Tucson Plug-in Hybrid είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις 4×4 με τιμή εκκίνησης τις 44.990 ευρώ. Αντιστοίχως, η πιο πλούσια έκδοση διατίθεται στις 46.990 ευρώ.

Πηγή: skai.gr
TAGS: hyundai