Κλείσιμο

Αυτά είναι τα περιπολικά - «θηρία» εκατοντάδων ίππων που «οργώνουν» την Κρήτη (φωτό)

Είναι γρήγορα, θηριώδη, κάποια εξ αυτών “καμουφλαρισμένα” και κυκλοφορούν στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης. Για την ακρίβεια τα τρία είναι συμβατικά περιπολικά ενώ τα υπόλοιπα έξι τα καλύπτει ένα πέπλο μυστηρίου… Ο λόγος για τα supercars που έχει στη διάθεσή του το Τμήμα Τροχαίας του ΒΟΑΚ. Η ιπποδύναμή τους ζαλίζει, καθώς όλα μαζί ξεπερνούν τα 2.500 άλογα!

Τα τρία συμβατικά περιπολικά που σας παρουσιάζει αποκλειστικά το zarpanews είναι μια Mercedes Ε 280 CDI 177 hp, μια BMW 535 d 272hp και μια Mercedes E 420 CDI V8 314hp G – TRONIC.

Τέσσερα ακόμα πολιτικά supercars με ιπποδύναμη περισσότερα από 200 άλογα το καθένα, που όμως ακόμα και αν περάσετε δίπλα τους μπορεί να μην τα αναγνωρίσετε, βρίσκονται σε όλο το μήκος του ΒΟΑΚ σταθερά η εν κινήσει και είναι εξοπλισμένα με φωτογραφικό ραντάρ. Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες του zarpanews δύο κορυφαία μοντέλα υψηλών επιδόσεων, κυκλοφορούν από Χανιά έως Λασίθι και επεμβαίνουν όπου χρειάζεται. Πρόκειται για τα “κρυφά” αυτοκίνητα του τμήματος Τροχαίας του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης, με 300 και 500 άλογα το καθένα, ελεύθερου χρωματισμού, που δεν τους ξεφεύγει το παραμικρό.

Κάποιοι από τους αστυνομικούς του ΤΤ ΒΟΑΚ μάλιστα που οδηγούν τα πολύ γρήγορα αυτά οχήματα έχουν περάσει ειδική εκπαίδευση οδήγησης και καταδίωξης σε υψηλές ταχύτητες και μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις τόσο ιδιαίτερων οχημάτων.

“Είμαστε σε διαδικασία προμήθειας και άλλων τέτοιων οχημάτων. Είναι αυτοκίνητα που μπορούν να σταθούν σε ένα δρόμο με την ιδιαιτερότητα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ΒΟΑΚ και είναι οχήματα που μπορούν να αντιμετωπίσουν την τυχόν παραβατική συμπεριφορά ή οποιοδήποτε άλλο συμβάν που θα πρέπει να χειριστούμε, είπε στο zarpanews.gr ο διοικητής του ΤΤ ΒΟΑΚ, Αστυνομικός Yποδιευθυντής Χρήστος Παπαδάκης.

“Δηλαδή ακόμα και να κάνουμε μια ρύθμιση επάνω στο ΒΟΑΚ γιατί π.χ έχουν πέσει λάδια ή καύσιμα και πρέπει να κάνουμε το όχημα μας προστατευτικό, αλλιώς είναι να έχουμε ένα μικρό αυτοκινήτο και αλλιώς να έχουμε πχ μια Mercedes που και κάποιος να έρθει να πέσει πάνω γιατί υπάρχει για παράδειγμα ολισθηρότητα, όπως έχει συμβεί σε συνάδελφο, ένα μεγάλο, ογκώδες, βαρύ όχημα θα τον προστατεύσει καλύτερα, απ’ ότι κάποιο άλλο μικρότερου όγκου.”

 

 

Πηγή: zarpanews.gr