Για την έρευνα αυτή παρακολουθούνταν συνολικά 3.069 άνθρωποι 75 ετών για περίδο μεγαλύτερη των έξι μηνών. Από τους εξεταζόμενους είχε ζητηθεί να σημειώνουν με ακρίβεια τις ποσότητες οινοπνευματωδών ποτών που καταναλώνουν.
Η έρευνα παρουσιάστηκε στο περιθώριο διάσκεψης ειδικών για τη νόσο του Αλτσχάιμερ στη Βιέννη.
Σύμφωνα με την Κέισι Σινκ, μία από τους συντάκτες της έρευνας, τα άτομα αυτά χωρίστηκαν στη συνέχεια σε 4 κατηγορίες: α) πλήρης αποχή από τα οινοπνευματώδη ποτά, β) ένα ως επτά ποτήρια οινοπνευματωδών ποτών την εβδομάδα, γ) οκτώ ως δεκατέσσερα ποτήρια εβδομαδιαίως και δ) περισσότερα από δεκατέσσερα ποτήρια την εβδομάδ.
Μετά την παρακολούθηση των ανθρώπων αυτών για έξι μήνες, διαπιστώθηκε ότι μεταξύ αυτών που κατανάλωναν ένα ή δύο ποτήρια οινοπνευματωδών ποτών, κυρίως κρασιού, ημερησίως, ο κίνδυνος εμφάνισης Αλτσχάιμερ ήταν μειωμένος κατά 37%.
Επιπλέον, μεταξύ αυτών που παρουσίαζαν ήδη ελαφρά προβλήματα μνήμης και κατανάλωναν περισσότερα από 14 ποτήρια την εβδομάδα, ο κίνδυνος εμφάνισης Αλτσχάιμερ ήταν έως και δύο φορές μεγαλύτερος από ό,τι μεταξύ αυτών που απείχαν από οποιοδήποτε οινοπνευματώδες ποτό.
Στη διάσκεψη, η οποία διεξάγεται ως τις 16 Ιουλίου στη Βιέννη συμμετέχουν περίπου 6.000 επιστήμονες, γιατροί και ειδικοί της νόσου του Αλτσχάιμερ.
Με την αύξηση του προσδόκιμου ζωής, οι επιστήμονες υπολογίζουν ότι περίπου 16,2 εκατομμύρια άνθρωποι θα έχουν προσβληθεί από Αλτχάιμερ στην Ευρώπη το 2050, έναντι 7,1 εκατομμυρίων που είχαν καταγραφεί το 2000. Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.